  • 1. Data: 2008-12-06 18:21:48
    Temat: kredyt konsolidacyjny
    Od: "Argonn" <a...@v...pl>

    Witam grupę.
    mam dwa kredyty
    -konsumpcyjny do 2011 r rata [po 700 zł
    -hipoteczny do 2037 r rata obecna 500 zł ( we frankach szwajcarskich)
    Czy opłaca mi się brac kredyt konsolidacyjny, jeśli tak to w jakim banku ?
    Za odpowiedzi z góry dziękuję.

    Argonn

  • 2. Data: 2008-12-06 21:05:54
    Temat: Re: kredyt konsolidacyjny
    Od: "kris" <K...@w...pl>

> [...]
    > -hipoteczny do 2037 r rata obecna 500 zł ( we frankach szwajcarskich)
    > Czy opłaca mi się brac kredyt konsolidacyjny, jeśli tak to w jakim banku

    Zależy jakie masz oprocentowanie- tego we frankach szczególnie. Podaleś
    troche za mało danych aby Tobie pomóc.Podaj kwoty, oprocentowania,
    zabezpieczenie itp. Kredyty teraz podrożały i może sie okazać ze
    konsolidacja to zły pomysł.
    ,

    Krzysiek

  • 3. Data: 2008-12-06 21:09:28
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Argonn" <a...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > -hipoteczny do 2037 r rata obecna 500 zł ( we frankach szwajcarskich)
    > Czy opłaca mi się brac kredyt konsolidacyjny, jeśli tak to w jakim banku

    Przy kredycie denominowanym rzadko kiedy tak naprawdę konsolidacja się
    opłaca, o ile chciałbyś finalnie znowu wylądować na CHF.

    No chyba, że efektem końcowym ma być kredyt w PLN, to wtedy można by liczyć
    czy ma to sens. Ale generalnie moment nie wydaje się najlepszy.

    marekz

  • 4. Data: 2008-12-07 23:11:29
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Tu się chyba dałeś w coś wpuścic...