  • 31. Data: 2014-12-19 11:16:38
    Temat: Re: kredyt hipoteczny - warunki
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl>

    news:almarsoft.5948313258604835119@news.icm.edu.pl..
    .
    > przez lata po
    >
    > No ale nie po to się wybiera życie na wsi, żeby pchać się codziennie do
    > miasta....

    Nie było założenia, że ktoś wybiera życie na wsi.
    Napisałeś, że w ogóle nie możesz ogarnąć, że ktoś może wybierać mniej za
    więcej więc podrzucam argument pomagający to ogarnąć (już tak mam, że jak
    ktoś czegoś nie ogrania to się staram pomóc).
    P.G.

  • 32. Data: 2014-12-19 21:53:19
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 19 Dec 2014 01:21:30 +0100, Chocobo
    <b...@p...fm> wrote:
    > To się dało wywnioskować. Wstydzisz się, czy jak? Podejrzewam, że
    pewnie
    > tak i nie dowiem się konkretów. Przechodząc do celu zapytam więc
    > bezpośrednio: czy mieszkasz w najtańszym mieście w Polsce?

    Nie mieszkam w mieście. A jakie jest najtańsze miasto?

    --
    Marek

  • 33. Data: 2014-12-21 15:24:58
    Od: Chocobo <b...@p...fm>

    W dniu 2014-12-19 o 21:53, Marek pisze:

    > Nie mieszkam w mieście. A jakie jest najtańsze miasto?

    Myślałem, że ty mi powiesz. Na pewno sprawdziłeś i mieszkasz w
    najtańszej lokalizacji w Polsce w takim razie, bo przecież po co płacić
    więcej za mniej.

    marcin

  • 34. Data: 2014-12-22 09:09:25
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-12-21 o 15:24, Chocobo pisze:

    > Myślałem, że ty mi powiesz. Na pewno sprawdziłeś i mieszkasz w
    > najtańszej lokalizacji w Polsce w takim razie, bo przecież po co płacić
    > więcej za mniej.

    Cóż za rozrzutność, przecież jest tyle tańszych krajów!

    --
    Liwiusz