  • 1. Data: 2014-12-13 00:25:09
    Temat: Zmiana w TOOiPR oraz Regulaminach Rachunków Banku SMART od 11.12.2014
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    Takie tam...

    =
    Informujemy, że z dniem 12 grudnia 2014r. zmianie ulegnie ,,Tabela
    Oprocentowania, Opłat i Prowizji Rachunków w Banku SMART", ,,Regulamin
    Rachunków Bankowych oferowanych Klientom indywidualnym przez Bank SMART"
    oraz ,,Regulamin kart płatniczych wydawanych Klientom indywidualnym przez
    Bank SMART".

    Główne zmiany dotyczą likwidacji ograniczenia darmowych wypłat z
    bankomatów od 01.01.2015 r. W ten sposób klienci mogą dalej wypłacać
    pieniądze bez ograniczeń i za darmo z dowolnego bankomatu w Polsce i
    zagranicą.

    Dodatkowo bank wprowadzi od 13.02.2015 r. dla obecnych klientów nowy
    sposób wyznaczania oprocentowania na koncie SMART Procent oraz SMART
    Biznes Procent. O ile nie zostanie ogłoszone wcześniej oprocentowanie
    specjalne dla tego konta, bank będzie wyznaczał je na podstawie
    obiektywnego wskaźnika WIBOR 3M raz w miesiącu.

    Szczegółowa lista zmian znajduje się poniżej.

    Zmiany w ,,Tabeli Oprocentowania, Opłat i Prowizji Rachunków w Banku
    SMART" dotyczą:

    > Wprowadzenia darmowych wypłat gotówki w Polsce i zagranicą przy
    użyciu kart debetowych wydawanych do rachunków SMART Konto i SMART
    Biznes Konto,
    > Wprowadzenia stawki specjalnej oprocentowania rachunku
    oszczędnościowego SMART Procent oraz SMART Biznes Procent dla klientów
    otwierających konto od 12.12.2014r.
    > Zmiany oprocentowania rachunków oszczędnościowych SMART Procent
    oraz SMART Biznes Procent dla klientów, którzy otworzyli konto do
    11.12.2014r. Zmiany obowiązują od dnia 13.02.2014r.,
    > Prowizji za przewalutowanie transakcji zagranicznych realizowanych
    kartami debetowymi w walucie innej niż EUR (uwzględnianej w kwocie
    transakcji).

    Zmiany w ,,Regulaminie Rachunków Bankowych oferowanych Klientom
    indywidualnym przez Bank SMART" dotyczą:

    > Zawierania umów za pośrednictwem Upoważnionego Przedstawiciela Banku,
    > Sposobu przekazywania Numeru NIK,
    > Promocyjnego oprocentowania Rachunków,
    > Wyznaczania oprocentowania Rachunków według stopy zmiennej opartej
    o stawkę WIBOR/WIBID,
    > Terminu rozpatrywania reklamacji w sprawach szczególnie trudnych.

    Zmiany w ,,Regulaminie kart płatniczych wydawanych Klientom indywidualnym
    przez Bank SMART" dotyczą:

    > Sposobu rozliczania Transakcji, prowizji i opłat wyrażonych w
    walucie EUR oraz Transakcji wykonanych za granicą wyrażonych w walucie EUR,
    > Sposobu rozliczania Transakcji, prowizji i opłat wyrażonych w
    walucie innej niż EUR oraz Transakcji wykonanych za granicą wyrażonych w
    walucie innej niż EUR,
    > Terminu rozpatrywania reklamacji w sprawach szczególnie trudnych.

    Zmienione dokumenty dostępne są na stronie www.banksmart.pl począwszy od
    dnia 11.12.2014r.

    W razie wątpliwości lub pytań prosimy o kontakt z Centrum Obsługi
    Klienta pod jednym z numerów: +48 22 438 41 41 bądź 801-800-188.

    Z poważaniem,

    Zespół Banku SMART

  • 2. Data: 2014-12-13 01:29:58
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > oraz SMART Biznes Procent dla klientów, którzy otworzyli konto do
    > 11.12.2014r. Zmiany obowiązują od dnia 13.02.2014r.,

    Czyli dalej 4 % do 12 lutego?
    Bo w TOiP łaskawie piszą ile będzie, ale nie ma aktualnego oprocentowania.
    Amatorszczyzna.

  • 3. Data: 2014-12-13 08:32:07
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    W dniu 2014-12-13 00:25, Krystek pisze:
    > Takie tam...
    >
    > =
    > Informujemy, że z dniem 12 grudnia 2014r. zmianie ulegnie ,,Tabela................

    Dlaczego dowiaduję się o tym na p.b.b? Ja żadnego maila nie dostałem.

  • 4. Data: 2014-12-13 08:34:00
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    wiatrak <w...@y...pl> writes:

    > Dlaczego dowiaduję się o tym na p.b.b? Ja żadnego maila nie dostałem.
    Sprawdź spam or sth.
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 5. Data: 2014-12-13 09:14:25
    Od: wiatrak <w...@y...pl>

    > Sprawdź spam

    Nie ma. Dziwne, bo wyciągi przychodzą.

  • 6. Data: 2014-12-13 09:22:00
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    wiatrak <w...@y...pl> writes:

    > Nie ma. Dziwne, bo wyciągi przychodzą.

    To przylazło z innego adresu (wiem, bo mi się na filtry nie załapało)
    KJ

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/

  • 7. Data: 2014-12-13 09:58:00
    Od: Piotr <b...@g...ru>

    W dniu 2014-12-13 01:29, wiatrak pisze:

    > Czyli dalej 4 % do 12 lutego?
    > Bo w TOiP łaskawie piszą ile będzie, ale nie ma aktualnego oprocentowania.

    W aplikacji mobilnej dalej pokazuje 4%, więc chyba do 12 lutego stare
    oprocentowanie zostaje.

    pozdrawiam