  • 1. Data: 2014-12-12 17:46:21
    Temat: eWyciąg z Bank Zachodni WBK
    Od: "MARIUSZ" <m...@i...pl>

    Jestem nowym posiadaczem firmowego konta WBK, potrzebuje co m-c robic
    dokładne wyciągi z mojego konta. Udaje mi sie tylko przez okreslenie
    miesiąca i odptaszenie żeby dpokazywał szczegóły operacji. ale moje pytanie
    czy da sie wydrukowac eWyciąg, a jęsli tak to jak to się robi?

  • 2. Data: 2014-12-12 18:05:40
    Temat: Re: eWyciąg z Bank Zachodni WBK
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-12-12 o 17:46, MARIUSZ pisze:
> [...]
    > miesiąca i odptaszenie żeby dpokazywał szczegóły operacji. ale moje
    > pytanie czy da sie wydrukowac eWyciąg, a jęsli tak to jak to się robi?

    A nie wpada Ci sam do skrzynki pocztowej jako pdf?

  • 3. Data: 2014-12-12 18:23:24
    Od: "MARIUSZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "cef"

    > A nie wpada Ci sam do skrzynki pocztowej jako pdf?

    no właśnie nie, nie mam w skrzynce żadnej wiadomości

  • 4. Data: 2014-12-12 19:27:22
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-12-12, MARIUSZ <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    > miesiąca i odptaszenie żeby dpokazywał szczegóły operacji. ale moje pytanie
    > czy da sie wydrukowac eWyciąg, a jęsli tak to jak to się robi?

    http://awesomescreenshot.com/07140veo21
    A tu nie ma?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2014-12-12 19:46:23
    Od: "MARIUSZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Wojciech Bancer"

    > http://awesomescreenshot.com/07140veo21
    > A tu nie ma?

    w tej skrzynce mam tylko 1 wiadomość z 03.12.2014

    "Ostrzeżenie przed atakami na komputery Klientów używane w bankowości
    elektronicznej"

    a jak dam zakres eWyciąg to skrzynka pusta, może na jakimś etapie
    podpisywania umowy nie wyrazilem zgody na przesyłanie wyciągów na
    skrzynke......

  • 6. Data: 2014-12-12 19:56:35
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-12-12, MARIUSZ <m...@i...pl> wrote:

    [...]

    > a jak dam zakres eWyciąg to skrzynka pusta, może na jakimś etapie
    > podpisywania umowy nie wyrazilem zgody na przesyłanie wyciągów na
    > skrzynke......

    Ja tam właśnie mam eWyciągi, więc sugerowałbym kontakt na infolinię
    banku i zapytanie o co kaman :)

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 7. Data: 2014-12-12 23:12:22
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    to w jaki sposób masz je przekazywane? może bank wysyła papierowe na
    adres do korespondencji?

    > Ja tam właśnie mam eWyciągi, więc sugerowałbym kontakt na infolinię
    > banku i zapytanie o co kaman :)

    niektórzy klienci BZWBK mają wyciągi generowane rzadziej niż 1x/m-c, nie
    wiem od czego to zależy

    może tak jest i w tym przypadku?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 8. Data: 2014-12-13 08:53:44
    Od: " 666" <...@...6>

    Jak nie ma obrotów, to nie wysyłaja, bo i po co.

    -----

  • 9. Data: 2014-12-13 13:51:03
    Od: cef <c...@i...pl>

    W dniu 2014-12-12 o 23:12, RobertS pisze:

    > to w jaki sposób masz je przekazywane? może bank wysyła papierowe na
    > adres do korespondencji?

    Tak przy okazji mam pytanie: w moim firmowym rachunku BZWBK wg taryfy,
    którą mam
    wyciągi papierowe przesyłane na adres korespondencyjny są płatne, ale
    chyba gdzieś
    w systemie ktoś coś źle odptaszkował i ja dostaję wyciąg na skrzynkę
    wewnątrzbankową
    i przychodzi też bezpłatnie pocztą. W sumie nie reaguję (już ładnych
    parę latek) ale chciałbym wiedzieć czym to grozi jak bank się
    zorientuje, że nie pobierał opłaty?
    Mogą rozliczyć w tył jeśli tak, to ile miesięcy? (wyciąg jaki otrzymuję
    kosztowałby 5zł/mc)

  • 10. Data: 2014-12-13 14:44:26
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 13 Dec 2014 13:51:03 +0100, cef napisał(a):
> [...]
    > zorientuje, że nie pobierał opłaty?
    > Mogą rozliczyć w tył jeśli tak, to ile miesięcy? (wyciąg jaki otrzymuję

    Ja bym tak ogolnie rzekl, ze 3 lata, ale chyba latwo bedzie
    wytlumaczyc zeby sie nie wyglupiali i zapomnieli.
    Troche trudniej bedzie wygrac w sadzie, ale tego bym tez nie
    wykluczal. Osobie prywatnej poszlo by latwiej.
    A wniosek o otwarcie konta pamietasz ? Zaznaczyles wyciag listownie,
    czy nie ?

    J.