  • 1. Data: 2014-12-14 09:44:11
    Temat: Zakupy w/do kindla jak to zrobić
    Od: s...@g...com

    Trochę przejrzałem grupę ale tu użytkownicy bardziej zaawansowani.
    I rzucają takimi hasłami które nic mi nie mówią
    Szukam
    - proste
    - bezpiecznego
    - taniego
    sposobu na kupowanie książek w Amazonie.

  • 2. Data: 2014-12-14 10:35:20
    Temat: Re: Zakupy w/do kindla jak to zrobić
    Od: Waldek <m...@n...dam>

    W dniu 2014-12-14 o 09:44, s...@g...com pisze:
> [...]
    > - bezpiecznego
    > - taniego
    > sposobu na kupowanie książek w Amazonie.

    - a karta przedpłacona tzw. elektroniczna portmonetka
    to nie odpowiada ?

  • 3. Data: 2014-12-14 12:57:52
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 14.12.2014 o 09:44, s...@g...com pisze:
> [...]
    > - bezpiecznego
    > - taniego
    > sposobu na kupowanie książek w Amazonie.

    Bezpieczny pomija, bo tutaj każda karta ma to samo i głównie to zależy
    od Ciebie a nie od karty.
    Jeżeli ma być proste i tanie to jeszcze dodatkowe pytanie w jakiej
    walucie będziesz płacił np. tylko amazon.com i USD czy może też .co.uk i
    GBP oraz jakieś EUR w .de czy coś?
    Ja bym polecił Kantor Alior i jego kartę albo karty w zależności jak
    będziesz musiał płacić.

    Xenocide

  • 4. Data: 2014-12-14 16:29:31
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2014-12-14, xbartx <b...@h...net> wrote:

    [...]

    > Jeżeli ma być proste i tanie to jeszcze dodatkowe pytanie w jakiej
    > walucie będziesz płacił np. tylko amazon.com i USD czy może też .co.uk i
    > GBP oraz jakieś EUR w .de czy coś?

    Z tego co kojarzę, to książki "kindle" można kupować tylko w Amazonie US
    (jeśli się nie jest w kraju gdzie jest uruchomiony sklep Amazona).

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 5. Data: 2014-12-14 18:20:08
    Od: xbartx <b...@h...net>

    W dniu 14.12.2014 o 16:29, Wojciech Bancer pisze:

    > Z tego co kojarzę, to książki "kindle" można kupować tylko w Amazonie US
    > (jeśli się nie jest w kraju gdzie jest uruchomiony sklep Amazona).

    Głowy teraz nie da ale wydaje mi się że kupowałem kiedyś na .co.uk i
    płaciłem w GBP. No ale to może mi się tylko wydawać i mogę się mylić.
    Jeżeli tak jest to tym bardziej problem jest prosty, bo wystarczy tylko
    jednak karta w USD a IMO kantorowo-aliorowa najlepiej się do tego
    nadaje, no chyba że chcemy mieć konto w PLN, kartę debetową etc. to
    wtedy T-mobile bank (czyli dawny Synek).

    Xenocide

  • 6. Data: 2014-12-14 20:43:03
    Od: Imka <s...@g...pl>

    Dnia Sun, 14 Dec 2014 18:20:08 +0100, xbartx napisał(a):

    > Głowy teraz nie da ale wydaje mi się że kupowałem kiedyś na .co.uk i
    > płaciłem w GBP.

    Sprawdź (jako i ja sprawdziłam).
    Jak chciałam kupić Kindla, to mnie wykopywało na .com
    Obeszłam kupując na co.uk i dając zlecenie wysyłki na londyński adres -
    przeszło.

    Ale już ebooka na Kindle nie mogłam kupić za GBP na co.uk - kazało
    wydawać USD na .com

    --
    Imka