  • 1. Data: 2003-07-23 22:28:25
    Temat: kredyt hipoteczny - sprawdzanie w BIK itp.
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    Witam,
    właśnie zaczynam procedurę - chcę wziąć kredyt hip. i mam w związku z tym
    różne paranoje ;-(
    Jedna z nich: właśnie sobie przypomniałem, ze miałem kiedyś konto
    inwestycyjne w DM dawnego BDK - rozstałem się z nimi tak, że sprzedałem
    wszystkie akcje w połowie roku (bodaj 98), ale nie zamykałem r-ku - czy
    teraz może się nagle okazać, że jestem na jakiejś czarnej liście bo nie
    zapłaciłem opłaty za '99?
    Ktoś zna takie historie?

    Zbig

  • 2. Data: 2003-07-24 12:06:30
    Temat: Re: kredyt hipoteczny - sprawdzanie w BIK itp.
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > wszystkie akcje w połowie roku (bodaj 98), ale nie zamykałem r-ku - czy
    > teraz może się nagle okazać, że jestem na jakiejś czarnej liście bo nie

    :) raczej nie, ale jeśli się przypominali, a ty nie zapłaciłeś, to kto
    wie....

    złóż zapytanie do BIK, po 3 tygodniach otrzymasz raport z tym co kto o tobie
    wie www.bik.pl

    pamiętaj też, że czarna lista nie jest w BIK tylko w ZBP

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2003-07-24 18:59:07
    Od: "zbiggy" <z...@n...poczta.onet.pl>

    plusz napisal/a:

> [...]
    > o tobie wie www.bik.pl
    >
    > pamiętaj też, że czarna lista nie jest w BIK tylko w ZBP

    OK, nie przysyłali mi żadnych listów (ale ja zrezygnowałem z przysyłania
    wyciągów, więc może dlatego). Jestem trochę bardziej pocieszony :))
    A jeżeli okaże się, że gdzieś tam jakiemuś bankowi jestem jednak winien 30zł
    (nigdy nie zrobiłem żadnych numerów świadomie) a o kredyt występuję wspolnie
    z żoną (która na pewno ma czystą historię bo jej konta można policzyć na
    palcach jednej ręki :) to fakt że ona jest czysta w jakiś sposób działa na
    naszą korzyść?

    Zbig.

  • 4. Data: 2003-07-30 11:12:28
    Od: mk <m...@w...pl>

    z moich doswiadczen wynika, ze jesli chodzi o lata 90-te
    to BIK na bardzo marne dane ;-/

    Pozdrowionka
    mira-s