  • 1. Data: 2003-07-23 20:40:10
    Temat: Limit wypłaty z bankomatu BPH
    Od: "KrzysztofM" <k...@n...dvdinfo.prv.pl>

    Proste pytanko - czy bankomaty BPH mają jakiś dzienny limit wypłaty gotówki
    dla danej karty (Visa Electron) ?

    Wiem, że jednorazowo cięzko wypłacić np. 5000 - bo banknoty mogły by się
    zagnieździć... ale generalnie nie chce mi się lecieć do oddziału, wygodniej
    byłoby mi kilka razy wypłacić z bankomatu - łacznie 10 tysięcy - czy będzie
    problem?

    pozdr
    Krzysiek

  • 2. Data: 2003-07-23 20:43:48
    Temat: Re: Limit wypłaty z bankomatu BPH
    Od: k...@o...pl

> [...]
    > byłoby mi kilka razy wypłacić z bankomatu - łacznie 10 tysięcy - czy będzie

    Tak - 5000 dziennie. Jeżeli częściej wypłaty do 10.000 to można to obchodzić
    dorabiając dodatkową VE - bo to limit na kartę a nie na konto: wtedy 2x5000
    PLN. A jednorazowo bankomat wypłaca tyle na ile ustawiony (zależy): zwykle 1500-
    2500 PLN.
    Pozdrawiam!

  • 3. Data: 2003-07-23 23:21:43
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

> [...]
    2x5000
    > PLN. A jednorazowo bankomat wypłaca tyle na ile ustawiony (zależy): zwykle

    Z zastrzeżeniem, że w pewnym okresie były PBK wydawał karty z limitem 2000,
    a maestro 900 zł, nie wiem czy limit na starych kartach zwiększyli po
    zmianie systemu informatycznego?

    Pozdrawiam,
    MK