  • 1. Data: 2004-07-28 13:04:20
    Temat: kredyt hipoteczny a zdolność
    Od: "maciej" <m...@p...onet.pl>

    Witam,

    Mam z pytaniem,

    Chce kupić domek na rynku wtórnym. Koszt
    115 000. Moje zarobki to 1710 PLN brutto
    a żony 1300 PLN brutto. W tej chwili moja żona pracuje na czas określony do
    marca 2005 po którym dostanie umowę na
    czas nieokreślony. Ja także mam umowe na
    czas określony do października 2004. Po
    tym okresie dostane na czas nieokreślony. Realnie stać nas na raty ok 700 PLN
    (+/-15%). Mamy wkład własny ok 16000 PLN. Bylismy w PKO niestety mimo szansy
    dostania kwoty 100000 nie mamy umow na czas okreslony. Moje pytanie czy mamy
    szanse na otrzymanie
    jakiegokolwiek kredytu (hipotecznego)?

    pozdrawiam,
    Mac

  • 2. Data: 2004-07-28 13:12:51
    Temat: Re: kredyt hipoteczny a zdolność
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik <m...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości news:4f0d.00000ef6.4107a454@newsgate.onet.pl:
    > W tej chwili moja żona pracuje na czas
    > określony do marca 2005 po którym dostanie umowę na
    > czas nieokreślony. Ja także mam umowe na
    > czas określony do października 2004.

    próbujcie w GE

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 3. Data: 2004-07-28 13:33:29
    Od: "Tomek B" <t...@p...onet.pl>

    > próbujcie w GE
    Probujcie gdzie sie da.... Ale moze warto postarac sie o
    wspolkredytobiorce/-ow? Np. rodzice. U mnie bylo tak, ze bank (multi) nie
    chcial wziac pod uwage zarobkow mojej zony (dopiero zmienila prace,
    oczywiscie na lepsza, od razu umowa na czas nieokreslony)... No i okazalo
    sie, ze moi rodzice musza gwarantowac swoimi zarobkami splate kredytu. No, w
    Multibanku i jego klonach to nie probujcie. I tak sie nie uda.

    Pozdrawiam,
    Tomek

  • 4. Data: 2004-07-28 14:10:05
    Od: "BANKI.pl" <k...@s...pl>

> [...]
    > dostania kwoty 100000 nie mamy umow na czas okreslony. Moje pytanie czy mamy

    Umowa na czas nieokreslony jest zrozumiala
    jednakze prosimy sprobowac w GE.
    W serwisie finansowym www.BANKI.pl
    mozna zlozyc odpowiedni wniosek.

    Pozdrawiamy,
    Redakcja
    www.BANKI.pl

  • 5. Data: 2004-07-28 14:59:58
    Od: "halabarda" <s...@g...pl>

    zobacz tez w lukas

  • 6. Data: 2004-07-28 17:22:14
    Temat: Re: kredyt hipoteczny a zdolno?ae
    Od: Jacek <j...@-...devguide.net>

    skladajcie wnioski wszedzie, gdzie sie da, najlepiej naraz w kilku
    (kilkunastu) bankach. nie upadajcie na duchu i nie dajcie sie splawic
    zbyt latwo 'analitykom' i 'doradcom'. jezeli nie bedziecie mogli
    otrzymac kredytu, poczekajcie az dostaniecie umowy na czas nieokreslony,
    zawsze bedzie nastepna okazja.

    jacek

  • 7. Data: 2004-07-29 08:07:56
    Od: m...@p...onet.pl

    Dzieki za opowiedz

    Owszem,
    ale czy nie potrzeba min 20% wkladu wlasnego?

    pozdrawiam,
    Mac

  • 8. Data: 2004-07-29 08:09:30
    Od: m...@p...onet.pl

> [...]
    > sie, ze moi rodzice musza gwarantowac swoimi zarobkami splate kredytu. No, w
    > Multibanku i jego klonach to nie probujcie. I tak sie nie uda.

    Raczej nie moge liczyc na moich rodzicow....

    pozdrawiam,
    Mac

  • 9. Data: 2004-07-29 08:20:47
    Od: "maciej" <m...@p...onet.pl>

    > próbujcie w GE
    Poza tym kwalifikujemy sie na kredyt 65000PLN (w/g) kalkulatora na ich stronie
    a nam potrzeba rowno 100000 (wart nieruch 115 000PLN wklad wlasny 16 000PLN)

    pozdrawiam,
    Mac

  • 10. Data: 2004-07-29 08:44:50
    Od: m...@p...onet.pl

    > Poza tym kwalifikujemy sie na kredyt 65000PLN (w/g) kalkulatora na ich
    stronie
    > a nam potrzeba rowno 100000 (wart nieruch 115 000PLN wklad wlasny 16 000PLN)

    Sorki moj blad bo w kalkulatorze jest brutto a nie netoo.

    pozdrawiam,
    Mac