  • 1. Data: 2004-07-28 10:47:58
    Temat: Likwidacja konta w CitiBank.
    Od: "Adam Zawadzki" <t...@o...pl>

    Mam konto indywidualne w banku CitiBank, jednak stwierdziłem, że mi już nieodpowiada
    i założyłem
    konto w innym banku. Przglądałem strony www Citibank jednak nie mogę wyszukać żadnych
    informacji na
    temat likwidacji konta. Zatem mam pytanie do grupowiczów, jak wygląda procedura
    likwidacji konta
    indywidualnego w CitiBank?

    Pozdrawiam
    Adam Zawadzki

  • 2. Data: 2004-07-28 10:50:54
    Temat: Re: Likwidacja konta w CitiBank.
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik <t...@o...pl>
    napisał w wiadomości news:ce809i$pg4$1@atlantis.news.tpi.pl:
> [...]
    > likwidacji konta. Zatem mam pytanie do grupowiczów, jak wygląda
    > procedura likwidacji konta indywidualnego w CitiBank?

    najlepiej zanieś wypowiedzenie warunków zgodnie odpowiednim paragrafem
    regulaminu.
    weź koniecznie potwierdzenie z datą i godziną :))

    zwykle citi ma problem z zamykaniem rachunków

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 3. Data: 2004-07-28 10:51:22
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Adam Zawadzki wrote:
    > likwidacji konta. Zatem mam pytanie do grupowiczów, jak wygląda
    > procedura likwidacji konta indywidualnego w CitiBank?

    najlepiej napisz dyspozycje na kartce z informacja gdzie przelac reszte z
    rozliczenia konta, zrob kopie dla siebie, wyplac forse (lub przelej) zostawiajac
    np 20 zl.
    Następnie złóz dyspozycję w oddziale z prośbą o poświadczenie przyjęcia na
    kopii.
    *** blad ***

  • 4. Data: 2004-07-28 10:58:35
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    blad <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> wrote:
    > Następnie złóz dyspozycję w oddziale z prośbą o poświadczenie
    > przyjęcia na kopii.

    a nie lepiej isc do oddzialu i powiedziec, ze sie chce zamknac konto? :)
    Mnie zamkneli - wyplacili reszte do lapy, poprzysylali pare pustych wyciagow
    i juz

    http://www.PRnews.pl Uwaga! Konkurs - http://www.prnews.pl/lukas/

  • 5. Data: 2004-07-28 12:05:02
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik <m...@p...pl>
    napisał w wiadomości news:ce80tr$lo5$1@news.onet.pl:

    > a nie lepiej isc do oddzialu i powiedziec, ze sie chce zamknac konto?
    > :) Mnie zamkneli - wyplacili reszte do lapy, poprzysylali pare
    > pustych wyciagow i juz

    >"wyplacili reszte do lapy"

    ale jak policzyli tą resztę ?:))
    z tego co pamiętam jeśli nie przyjdziesz w dniu naliczenia odsetek to nigdy
    konta nie zamkniesz :)
    no bo naliczone odsetki wejdą na rachunek, później odsetki od odsetek

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 6. Data: 2004-07-28 12:08:40
    Od: "JaKi" <j...@j...pl>

    Użytkownik "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> napisał w wiadomości
    zanieś wypowiedzenie warunków zgodnie odpowiednim paragrafem
    > regulaminu.
    > weź koniecznie potwierdzenie z datą i godziną :))
    >
    > zwykle citi ma problem z zamykaniem rachunków

    Ja testuje zamkniecie przez CitiPhone ;-) Przez 30 dni konto zamrozone,
    wkrotce powinno zniknac.

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2004-07-28 12:43:26
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

> [...]
    nigdy
    > konta nie zamkniesz :)
    > no bo naliczone odsetki wejdą na rachunek, później odsetki od odsetek

    to SzytyBank nie potrafi naliczyc odsetek na dany dzien? :-)))))))

    kursor

  • 8. Data: 2004-07-28 12:50:17
    Od: "Qba" <r...@g...pl>

    Moim zdaniem od pewnego czasu (przynajmniej teoretycznie) Shiti nie powinno
    mieć problemu z naliczaniem odsetek - ror w PLN jest oprocentowany 0%...
    Q;-)