  • 1. Data: 2002-05-04 20:40:15
    Temat: kredyt "bank"
    Od: "JaC" <t...@w...pl>

    Witam
    Nie wiem jak mozna byc tak nierzetelnym w informowaniu klientow. Na
    stronie internetowej w/w "banku" sa podane godziny działania placówek w
    soboty 9-13
    Rzeczywistość od 29kwietnia jest zgoła inna: w soboty "bank" nie
    pracuje. Niestety nikt nie pokwapił się by stosowną zmianę nanieść na
    stronę - przecież po co? i kto tam korzysta z internetu?
    Przez takie niedopatrzenie pól dnia zjeździłem od oddziału do oddziału
    kredyt "bank" w poszukiwanieu tego pracującego w sobotę!
    Jeżeli "bank" tak dba o swój wizerunek w sieci, to radze sie zastanowić
    nad korzystaniem z usług bankowych oferowanych przez ten "bank".

    --
    pzdr.
    jac

  • 2. Data: 2002-05-05 10:36:44
    Temat: Re: kredyt "bank"
    Od: "grzela" <g...@m...mil.pl>

    Szanowny kolego!
    Jeśli chodzi o ten bank to dokłada wszelakich starań o budowanie swojego
    wizerunku nie tylko w sieci.
    Mój wniosek o otwarcie liinii kredytowej był "rozpatrywany" przez miesiąc.
    Zażyczyłen sobie usługę informowania na 2 komórki o każdej zmianie salda.
    Przez miesiąc na jedną z nich nie otrzymałem ani jednego SMS-a. Jeśli chodzi
    o internet, to skusiłem się na "wspaniałą" usługę pod nazwą KB-24.
    Była ona ( i chyba jeszcze jest) darmowa, więc nie wybrzydzać chołota.
    Jednakże na telefony do biura obsługi klienta (w celu wyprostowania
    niedoróbek banku) wydałem chyba więcej, aniżeli wynosiły by ewentualne
    koszty płatnej usługi w porządnym banku.
    To moje doświadczenia i moja opinia.
    Jeden plus - Babki na infolinii są niezmiernie uprzejme i jak mogą tak
    starają się (niestety tylko uśmiechem i grzecznością) łatać bobole swojej
    firmy. Wszak za to im płacą...