eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikredyt "bank" › Re: kredyt "bank"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!news.task.gda.pl!not-for-mail
    From: "grzela" <g...@m...mil.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kredyt "bank"
    Date: Sun, 5 May 2002 12:36:44 +0200
    Organization: CI TASK http://www.task.gda.pl
    Lines: 40
    Message-ID: <ab31vc$cph$1@korweta.task.gda.pl>
    References: <ab1gud$h3d$1@korweta.task.gda.pl>
    NNTP-Posting-Host: mili.mw.mil.pl
    X-Trace: korweta.task.gda.pl 1020594989 13105 153.19.192.10 (5 May 2002 10:36:29 GMT)
    X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 5 May 2002 10:36:29 +0000 (UTC)
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:179984
    [ ukryj nagłówki ]

    Szanowny kolego!
    Jeśli chodzi o ten bank to dokłada wszelakich starań o budowanie swojego
    wizerunku nie tylko w sieci.
    Mój wniosek o otwarcie liinii kredytowej był "rozpatrywany" przez miesiąc.
    Zażyczyłen sobie usługę informowania na 2 komórki o każdej zmianie salda.
    Przez miesiąc na jedną z nich nie otrzymałem ani jednego SMS-a. Jeśli chodzi
    o internet, to skusiłem się na "wspaniałą" usługę pod nazwą KB-24.
    Była ona ( i chyba jeszcze jest) darmowa, więc nie wybrzydzać chołota.
    Jednakże na telefony do biura obsługi klienta (w celu wyprostowania
    niedoróbek banku) wydałem chyba więcej, aniżeli wynosiły by ewentualne
    koszty płatnej usługi w porządnym banku.
    To moje doświadczenia i moja opinia.
    Jeden plus - Babki na infolinii są niezmiernie uprzejme i jak mogą tak
    starają się (niestety tylko uśmiechem i grzecznością) łatać bobole swojej
    firmy. Wszak za to im płacą...


    Użytkownik "JaC" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:ab1gud$h3d$1@korweta.task.gda.pl...
    > Witam
    > Nie wiem jak mozna byc tak nierzetelnym w informowaniu klientow. Na
    > stronie internetowej w/w "banku" sa podane godziny działania placówek w
    > soboty 9-13
    > Rzeczywistość od 29kwietnia jest zgoła inna: w soboty "bank" nie
    > pracuje. Niestety nikt nie pokwapił się by stosowną zmianę nanieść na
    > stronę - przecież po co? i kto tam korzysta z internetu?
    > Przez takie niedopatrzenie pól dnia zjeździłem od oddziału do oddziału
    > kredyt "bank" w poszukiwanieu tego pracującego w sobotę!
    > Jeżeli "bank" tak dba o swój wizerunek w sieci, to radze sie
    zastanowić
    > nad korzystaniem z usług bankowych oferowanych przez ten "bank".
    >
    > --
    > pzdr.
    > jac
    > " ... zawiodłem się na tym kompilatorze... "
    >
    >


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1