  • 1. Data: 2002-05-04 17:14:40
    Temat: intelligo i sprawozdanie finansowe
    Od: <z...@p...onet.pl>

    Witam!
    Jestem posiadaczem konta w Intelligo. Słysząc o sytuacji BGB, zaniepokoiłem się
    bezpieczeństwem moich lokat (4 letnia Forteca i ROR).
    Zadzwoniłem do infolinii i poprosiłem o przekazanie mi sprawozdania finansowego
    Intelligo za 2001 rok. Prośba została zanotowana i obiecano skontaktować się ze
    mna.
    Niestety do dzisiaj nic nie otrzymałem; mimo kolejnej interwencji. Również nie
    podano mi żadnego konkretnego terminu. Wydaje się, iż nie ma już sensu po raz
    kolejny dzwonić do banku, a jedynie rozważyć likwidację lokat.
    Teoretycznie, Intelligo ma jeszcze czas do końca czerwca (zgodnie z UR),
    natomiast co mówi na ten temat Prawo Bankowe, które wymaga udostępniania
    klientom banku sprawozdania finansowego ?

    Pozdrawiam
    Lech Zawistowski