eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankikradzież, rabunek mienia, czy tylko regulamin Eurobanku? › Re: kradzież, rabunek mienia, czy tylko regulamin Eurobanku?
    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: kradzież, rabunek mienia, czy tylko regulamin Eurobanku?
    Date: Thu, 4 Jun 2009 18:29:14 +0200

    "Brzezi" s...@b...chello.pl

    > Przelewy w eurobanku robie bardzo czesto, czesto "wlasne", pelny przelew
    > czasami trwa z minute, ale nigdy nie dzieje sie tak, ze kasa znika
    > calkowicie, tylko po wykonaniu przelewu, saldo pozostaje bez zmian, a
    > dostepne srodki z konta zrodlowego zostaje pomniejszone o kwote przelewu,
    > potem po kilku sekundach, max po minucie, saldo zostaje takze pomniejszone
    > na rachunku zrodlowym, ale jednoczesnie saldo i srodki dostepna na rachunku
    > docelowym sa powiekszone, tak ze suma sald zawsze jest stala, zmienia sie
    > tylko na chwile suma srodkow dostepnych

    To też zły sposób obrony.

    Pomiędzy pierwszym moim postem dotyczącym tej sprawy a ostatnim mija 18 minut,
    a do tego trzeba dodać kilka minut, które mijają przed wysłaniem pierwszego
    postu oraz kilkanaście, które minęły po wysłaniu ostatniego. Przed pójściem
    do łóżka nie mogłem zlecić przelewu na zewnątrz banku. Musiałem zrobić to
    w czasie spania, a aż takim dobrym lunatykiem nie jestem, więc musiałem
    zbudzić się. :) (w ogóle nieźle lunatykuję, o czym dowiaduję się po
    obudzeniu, ale zlecenie przelewu podczas snu przekracza moje możliwości)

    > Zupelnie inna kwestja ktorej wlasnie szkoda komentowac, to zalatwianie
    > takich spraw przez chat :) chyba nawet w opisie chata jest napisane, jakich
    > spraw nie da sie zalatwic przez ten srodek komunikacji...

    Tam niczego nie można załatwić żadnym sposobem. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'