    From: "aa aa" <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: korekta
    Date: Tue, 4 Sep 2007 10:57:50 +0000 (UTC)

    zjadlo mi fragment tekstu

    Jan Strybyszewski <g...@o...pl> napisał(a):

    > Rachunek oszczędnościowy Noble to rachunek a vista. Jego oprocentowanie
    > jest oparte o stawki WIBOR 3M i LIBOR 3M. To jedyny taki rachunek na
    > polskim rynku, dostępny teraz do Państwa dyspozycji w naszych
    > oddziałach. Bank nie pobiera żadnych opłat od swoich klientów za
    > prowadzenie rachunku oszczędnościowego Noble.

    dziekuje za polecenie Noble Banku i jego ROR'u, zakladam, ze zdecydowanie
    przewyzsza on pod wzgledem oprocentowania Raiffeisen Bank

    5.03% ( - 20% podatku belki? :/ ) za ror to faktycznie ciekawa oferta.
    Aha, a czy WIBOR 3M bedzie nadal rosl, wraz ze spodziewanym wzrostem stop
    procentowych?

    alternatywa moze jest fundusz w ktorym daja gwarancje ze w momencie wyplaty
    nie optrzyma sie mniej niz sie zainwestowalo, no ale chyba oplaty
    manipulacyjne beda dosc wysokie, a wiec w sytuacji w ktorej nie wiemy czy
    bedziemy tych 400 tysiecy potrzebowac za 3 miesiace czy za 3 lata, to
    lepiej tam ich nie lokowac.

    a wiec Noble Bank wyglada ciekawie, choc nie wiem czy rodzice nie beda sie
    go bali, bo to w koncu nowy Bank, o mniejszej renomie niz deutsche Bank,
    Raiffeisen itp...

    pozdrawiam