  • 1. Data: 2007-09-04 09:13:54
    Temat: 400 tysiecy zlotych na konto lokacyjne ?
    Od: "aa aa" <k...@W...gazeta.pl>

    witam, rodzice sprzedaja mieszkanie za ok 400tys zl i chca miec pieniadze
    pod reka, w razie kiedy mieli by kupic nowe mieszkanie (a z roznych wzgledow
    nie wiadomo, czy i kiedy to nastapi)

    a wiec zamiast lokat(y) i funduszy (za duze ryzyko itp) rozwazamy konto
    lokacyjne, np. wiem, ze Raiffeisen cos takiego oferuje i ma to konto
    lokacyjne takie samo oprocentowanie jak lokaty (swoja droga nie wiem jak to
    mozliwe, bank przeciez daje wyzsze procenty za lokate np. roczna od 3-
    miesiecznej bo qie, ze pieniadze bedzie mial co najmniej rok, a wiec nie
    wiem jak to mozliwe, ze na koncie lokacyjnym z ktorego mozna pieniadze wyjac
    w kazdej chwili, oprocentowanie jest rowneiz wysokie)

    czy inne banki tez maja takie konta lokacyjne? ktory bank ma najlepsza
    oferte, a takze jakie oprocentowanie na takm koncie lokacyjnym daloby sie
    wynegocjowac lokujac na nim kwote 400 tys pln?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2007-09-04 09:23:19
    Temat: Re: 400 tysiecy zlotych na konto lokacyjne ?
    Od: "Grześ" <p...@S...o2.pl>

    Użytkownik "aa aa" <k...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    (...)
> [...]
    > oferte, a takze jakie oprocentowanie na takm koncie lokacyjnym daloby sie
    > wynegocjowac lokujac na nim kwote 400 tys pln?

    Najwyżej to ma Polbank na 5%, ale wynegocjowac to raczej nic nie dasz rady.

  • 3. Data: 2007-09-04 10:31:59
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    aa aa pisze:
    > witam, rodzice sprzedaja mieszkanie za ok 400tys zl i chca miec pieniadze
    > pod reka, w razie kiedy mieli by kupic nowe mieszkanie (a z roznych wzgledow
    > nie wiadomo, czy i kiedy to nastapi)

    Noble Bank daje chyba WIBOR 3M od 200tys wiec zadzown zapytaj.
    Pozostaje tez fundusz UniWIBID z oferty UI

  • 4. Data: 2007-09-04 10:33:00
    Od: Jan Strybyszewski <g...@o...pl>

    Jan Strybyszewski pisze:

    > Noble Bank daje chyba WIBOR 3M od 200tys wiec zadzown zapytaj.
    > Pozostaje tez fundusz UniWIBID z oferty UI

    Rachunek oszczędnościowy Noble to rachunek a vista. Jego oprocentowanie
    jest oparte o stawki WIBOR 3M i LIBOR 3M. To jedyny taki rachunek na
    polskim rynku, dostępny teraz do Państwa dyspozycji w naszych
    oddziałach. Bank nie pobiera żadnych opłat od swoich klientów za
    prowadzenie rachunku oszczędnościowego Noble.

  • 5. Data: 2007-09-04 10:55:10
    Od: "aa aa" <k...@N...gazeta.pl>

    Jan Strybyszewski <g...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > oddziałach. Bank nie pobiera żadnych opłat od swoich klientów za
    > prowadzenie rachunku oszczędnościowego Noble.

    dziekuje za polecenie Noble Banku i jego ROR'u, zkladam, ze zdecydowanie
    przewyzsza on pod wzgledem oprocentowania Raiffeisen Bank

    5.03% ( - 20% podatku belki? :/ ) za ror to faktycznie ciekawa oferta.
    Aha, a czy WIBOR 3M bedzie nadal rosl, wraz ze spodziewanym wzrostem stop
    procentowych?

    alternatya moze jest fundusz w ktorym daja gwarancje ze w momencie wyplaty
    nie optrzyma sie mniej niz sie zainwestowalo, no ale chyba oplaty
    manipulacyjne 400 tysiecy potrzebowac za 3 miesiace czy za 3 lata, to
    lepiej tam ich nie lokowac.

    a wiec Noble Bank wyglada ciekawie, choc nie wiem czy rodzice nie beda sie
    go bali, bo to w koncu nowy Bank, o mniejszej renomie niz deutsche Bank,
    Raiffeisen itp...

  • 6. Data: 2007-09-04 10:57:50
    Temat: korekta
    Od: "aa aa" <k...@g...pl>

    zjadlo mi fragment tekstu

> [...]

    > oddziałach. Bank nie pobiera żadnych opłat od swoich klientów za
    > prowadzenie rachunku oszczędnościowego Noble.

    dziekuje za polecenie Noble Banku i jego ROR'u, zakladam, ze zdecydowanie
[...]

    alternatywa moze jest fundusz w ktorym daja gwarancje ze w momencie wyplaty
    nie optrzyma sie mniej niz sie zainwestowalo, no ale chyba oplaty
    manipulacyjne beda dosc wysokie, a wiec w sytuacji w ktorej nie wiemy czy
    bedziemy tych 400 tysiecy potrzebowac za 3 miesiace czy za 3 lata, to

  • 7. Data: 2007-09-04 19:44:13
    Od: "Pszczelarz Bartek" <b...@w...w.ulu.pl>

    "aa aa" news:fbjdie$9jc$1@inews.gazeta.pl

    > a wiec Noble Bank wyglada ciekawie, choc nie wiem czy rodzice nie beda sie
    > go bali, bo to w koncu nowy Bank, o mniejszej renomie niz deutsche Bank,
    > Raiffeisen itp...

    Bez przesady przyjacielu. Większym zaufaniem darzył bym coś nad czym czuwał
    Pan Leszek Czarnecki (w końcu na biznesie chłopak się zna) niż niemieckie
    banki, które niekiedy mają o wiele gorsze oferty + obsługa klienta niż nasz
    rodzimy biznes.

    Uderzaj do Noble.

  • 8. Data: 2007-09-05 14:25:01
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    Biorąc pod uwagę tempo aresztowania biznesmenów w IV RP, to wygląda nawet bardzo
    ciekawie, dla kwot powyżej ustawowej
    gwarancji.....
    BKO czy kantory Gawronika też wygladały ciekawie ;-)
    JaC

    -----