    From: "Wilczek" <w...@i...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konto wybor
    Date: Wed, 1 May 2002 00:57:12 +0200

    > Intelligo do platnosci w necie ........ w mBanku nie jest to lepiej
    > zoroganizowane, odnosnie zabezpieczen mowie o eKarcie ?

    Co to znaczy lepiej?

    > troszkem sie bojem niezamawianych zakupow ;-)

    W Inteligo masz mozliwosc tworzenia subkont ad hoc czyli konto
    do ktorego masz podlaczona karte zostawiasz puste, na drugim
    trzymasz tyle ile uwazasz (ale wiecej niz 100 coby oplaty
    za prowadzenie nie liczyli) i kiedy chcesz dokonac zakupu to
    przelewasz pieniadze z subkonta bezpiecznego na to z podpieta
    karta. Od praktycznie poczatku roku zaczalem czyscic konto w
    Inteligo tranzakcjami kartowymi i obecnie sluzy mi tylko do
    transakcji w necie i sprawdza sie znakomicie.

    Oczywiscie jesli chcesz miec wszystko w jednym miejscu to mozesz
    kupic sobie eKarte i tez bedzie ok :-)

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek