  • 1. Data: 2002-04-29 15:14:20
    Temat: Gdzie można dostać kredyt do 2tyś bez poręczyciela
    Od: <s...@p...onet.pl>

    Witam,
    przepraszam za spam ale wertując dane w internecie i udając sie do banku zawsze
    jest jakieś ale. Interesuje mnie kredyt do 2tyś, przy zatrudnienium stałym na
    czas nieokreślony, bez poręczyciela i bez konta w danym banku, podpisując
    weksel in blanco. Mam 24lata i uregulowany stosunek do służby wojskowej. Wiem
    już o WBK i PKO SA. Prosze o info.

  • 2. Data: 2002-04-29 16:58:15
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Mon, Apr 29, 2002 at 05:14:20PM +0200, s...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    > weksel in blanco. Mam 24lata i uregulowany stosunek do służby wojskowej. Wiem

    Citi. Ale lichwa przy tym to nic.

    --

    --w

  • 3. Data: 2002-04-29 18:25:05
    Od: <s...@p...onet.pl>

    Ciach...
    Wiem

    > Citi. Ale lichwa przy tym to nic.

    No niestety w Citi trzeba mieć 25 lat

    Prosze o dalsze propozycje

  • 4. Data: 2002-04-30 04:36:17
    Od: "KSX" <k...@k...prvNOSPAM.pl>

    PKO BP
    Pocztowy
    ale i tak najlepiej odnawialny w rachunku Multi...

    --
    pzdr

    K S X
    k s x ( a t ) k s x . p r v . p l