    From: "Wilczek" <w...@i...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: konto wybor
    Date: Wed, 1 May 2002 17:19:02 +0200

    > no ale teraz kazda karta w Inteligo kosztuje 1 zl/miesiecznie.

    No ale eKarta kosztuje 1,67 zl miesiecznie (a poniewaz platnosc
    jest z gory a nie miesiecznie to "efektywnie" karta Inteligo wychodzi
    nawet mniej niz to 11,88 zł rocznie :-))))

    > Poza tym przelewanie z mBanku do Inteigo tylko i wylacznie na zakupy w
    > Inecie jest troche klopotliwe.

    Owszem, zgadzam sie - trzeba przelac poprzedniego dnia albo przynajmniej
    kilka godzin wczesniej jesli zalapiemy sie na dzisiejsza sesje elixiru.
    Dlatego mowilem ze dla wygody mozna kupic eKarte (ale jest to rozwiazanie
    drozsze jednak).

    > A Inteligo jako konto podstawowe jest troche za drogiw porownaniu z
    > mBankiem...

    Tez sie zgadzam, pewnie dzisiaj nie zalozylbym konta przy obecnej TOiP.
    (dodam, ze sam je zakladalem, bez 50 zl wkladu :-))

    > (przelewy, wyplaty z Euronetu, 12/roczine karta)

    No mowie, ze dla mnie to karta tylko do netu, VC boje sie jednak placic
    a tam gdzie kupuje Inteligo jest akceptowana.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl