  • 1. Data: 2003-08-19 08:16:14
    Temat: konto w niemieckim banku
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    Witam,

    Czy instnieje mozliwosc zalozenie konta w niemieckim banku onlinowym, przez
    internet, jesli mieszkam i jestem obywatelem Polski?

    dziekuje

  • 2. Data: 2003-08-20 13:21:21
    Temat: Re: konto w niemieckim banku
    Od: "Ingle" <m...@p...tlen.pl>

    Wedlug mnie tak - nasze prawo tego nie zabrania (juz! na szczescie), a jesli
    tylko tamten bank ma oferte dla 'nierezydentow', to nie powinno byc
    problemow :)

    Pozdrowionka!
    Ingle

    -
    NoSpamRulezzz
    -

  • 3. Data: 2003-08-21 08:36:01
    Od: "szymon s" <p...@...pl>

> [...]
    jesli
    > tylko tamten bank ma oferte dla 'nierezydentow', to nie powinno byc

    :)

  • 4. Data: 2003-09-18 17:11:42
    Od: "Czeslaw M." <c...@d...slp.pl>

    Ingle wrote:
    > Wedlug mnie tak - nasze prawo tego nie zabrania (juz! na szczescie), a jesli
    > tylko tamten bank ma oferte dla 'nierezydentow', to nie powinno byc

    Oczywiscie, tylko - ma ktos liste bankow co robia takie rzeczy ?
    Ewentualnie oczywiscie wie gdzie znalezc (link ?).

    Jeszcze lepszy bylby jakis szwajcarski bank, im chyba jeszcze mozna wierzyc.
    ---
    Cz.

  • 5. Data: 2003-09-18 17:38:45
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Czeslaw M."
    http://www.netbanks.de/

    > Jeszcze lepszy bylby jakis szwajcarski bank, im chyba jeszcze mozna
    wierzyc.
    https://www.postfinance.ch/
    http://www.swissnetbank.com/

    to są linki do sprawdzenia - nie wiem jak tam potraktują Polakow ale w
    szwajcarskim "postfinance" podobno mozna zakladac
    *** blad ***

  • 6. Data: 2003-09-19 11:18:05
    Od: "Łukasz Pachoń" <p...@N...gazeta.pl>

    Czeslaw M. <c...@d...slp.pl> napisał(a):

> [...]
    > Ewentualnie oczywiscie wie gdzie znalezc (link ?).
    >
    > Jeszcze lepszy bylby jakis szwajcarski bank, im chyba jeszcze mozna wierzyc.

    Polecam wizyte w Oddziale Deutsche Bank PBC w Polsce-tam ci poradzą. A konto
    online w Niemieckim Deutsche Bank kosztuje 3 EUR / Miesiąc.