  • 1. Data: 2003-08-19 06:37:19
    Temat: Lucas
    Od: "marcib" <m...@p...gazeta.pl>

    Kto wie czy opłata za token w Lucasie jest obowiązkowa, czy wystarczy karta
    haseł 1-razowych

  • 2. Data: 2003-08-19 06:45:20
    Temat: Re: Lucas
    Od: "Robert" <s...@o...pl>

    0...@n...onet.pl,
    marcib <m...@p...gazeta.pl>:
    > Kto wie czy opłata za token w Lucasie jest obowiązkowa, czy wystarczy
    > karta haseł 1-razowych

    Bylo dokladnie takie pytanie niedawno.

    Lukas, nie Lucas.

    --
    Robert

  • 3. Data: 2003-08-19 06:53:32
    Od: "piotr" <p...@w...pl>

    wystarczy karta, token to jesli sam chcesz

  • 4. Data: 2003-08-19 07:22:20
    Od: "MM" <m...@s...pl>

    Użytkownik "marcib" <m...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Kto wie czy opłata za token w Lucasie jest obowiązkowa, czy wystarczy
    karta
    > haseł 1-razowych

    w Lukasie NIE ma listy hasel jednorazowych
    a Token nie jest obowiazkowy

    m.

  • 5. Data: 2003-08-19 08:52:15
    Od: "Liwiusz" <l...@p...onet.pl>

    > w Lukasie NIE ma listy hasel jednorazowych
    > a Token nie jest obowiazkowy

    I jak się nie ma tokena, to z internetu można dokonywać tylko zdefiniowane
    przelewy.

    L.

  • 6. Data: 2003-08-19 11:00:39
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    piotr wrote:

    > wystarczy karta, token to jesli sam chcesz

    W Lukasie nie ma kart haseł jednorazowych.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 7. Data: 2003-08-20 11:37:38
    Od: "" <m...@p...onet.pl>

    W Lukasie jak ktoś nie ma tokena to musi sobie odbiorców definiować w
    Lukaslinii lub w placówce. Przelew taki jest potwierdzany tylko stałym hasłem.

    W Lukasie nie da się zrobić dowolnego przelewu nie ustalając najpierw odbiorcy
    jako stałego.