  • 1. Data: 2003-08-19 06:35:04
    Temat: Deutsche Finance????
    Od: "Artek" <p...@p...onet.pl>

    czy ktoś słyszał, coś wie o Deutsche Finance. Chcą mi udizelić dużego kredytu,
    wszytsko jest korzytsne i za piękne!!!

  • 2. Data: 2003-08-21 18:43:53
    Temat: Re: Deutsche Finance????
    Od: "corner" <c...@i...pl>

    Użytkownik Artek <p...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:0...@n...onet.pl...
    > czy ktoś słyszał, coś wie o Deutsche Finance. Chcą mi udizelić dużego
    kredytu,
    > wszytsko jest korzytsne i za piękne!!!

    Jak bardzo korzystne?

  • 3. Data: 2003-08-28 11:16:30
    Od: "Łukasz Pachoń" <p...@N...gazeta.pl>

    Artek <p...@p...onet.pl> napisał(a):

    > czy ktoś słyszał, coś wie o Deutsche Finance. Chcą mi udizelić dużego
    kredytu,
    > wszytsko jest korzytsne i za piękne!!!
    >
    > --

    To firma, która podszywa sie pod Grupę Deutsche Bank w Polsce -mają konta w
    Deutsche Bank, 36 Oddziałów,krój liter na reklamach taki jak DB-wszystko
    wskazuje, że to Deutsche Bank za tym stoi. Tak jednak nie jest-firma kasuje
    niesamowite prowizje, opłaty przygotowawcze itp. ,kredyt jest oprocentowany
    na trzydzieścikilka % (jeśli otrzymasz). Później Klienci dzownią do Deutsche
    Bank i pytaja kiedy kredyt zostanie uruchomiony! A tam nic nie wiadomo o
    takim kliencie