  • 1. Data: 2002-02-22 16:55:35
    Temat: inteligo i cyfry kontrolne
    Od: "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl>

    Witam,

    Podobno obecnie każdy bank musi przyjąć przelew bez cyfr kontrolnych...
    Prawda?

    Ciekawie jest z inteligo - dokonując próby przelewu na inne konto w
    inteligo, nie podając cyfr kontrolnych, przelew nie jest przyjmowany... Czy
    to jest zgodne z planem wdrożenia NRB?

    Wiem, że w inteligo to zawsze 11, no ale jeśli bank musi przyjąć bez cyfr
    kontrolnych, to musi...

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501 950782

  • 2. Data: 2002-02-23 15:29:48
    Temat: Re: inteligo i cyfry kontrolne
    Od: "Grzesieq" <g...@...p.a.m>

    > Ciekawie jest z inteligo - dokonując próby przelewu na inne konto w
    > inteligo, nie podając cyfr kontrolnych, przelew nie jest przyjmowany...
    Czy
    > to jest zgodne z planem wdrożenia NRB?
    Hmm. Dziwne. Wlasnie wczoraj uaktywnili mi konto w mBanku i przelalem dla
    testu 1000 PLN. Jak wpisalem w formularzu pelny numer konta w mBanku wraz z
    dwiema cyframi kontrolnymi to wyskoczyl mi komunikat "Nieznany bank" lub cos
    w tym rodzaju. A jak wpisalem bez dwoch pierwszych cyferek przelew zostal
    przyjety a po okolo 3-ech godzinach moje saldo w mBanku z 0 podnioslo sie do
    1000 :-).

  • 3. Data: 2002-02-23 16:09:40
    Od: "Rafal" <m...@f...net>

    Użytkownik "Grzesieq" <g...@...p.a.m> napisał w wiadomości
> [...]
    > przyjety a po okolo 3-ech godzinach moje saldo w mBanku z 0 podnioslo sie

    A w jakim banku robiles ten przelew?

  • 4. Data: 2002-02-23 23:16:00
    Od: "Grzesieq" <g...@...p.a.m>

    > A w jakim banku robiles ten przelew?
    Inteligo...
    na konto mBanku.

  • 5. Data: 2002-02-24 19:36:14
    Od: leh <l...@...pl>

    "Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> skribis:

    >Wiem, że w inteligo to zawsze 11, no ale jeśli bank musi przyjąć bez cyfr
    >kontrolnych, to musi...

    to co to za cyfry kontrolne, jak zawsze sa takie same ??

    Pozdrawiam, Leh.
    --
    - I didn't know you can fly a plane ?
    - Fly - yes. Land - no. (Indiana Jones and the Last Crusade)

  • 6. Data: 2002-02-24 20:16:04
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sun, 24 Feb 2002 20:36:14 +0100, leh <l...@...pl> wrote:

    >"Wojciech Nawara" <[nospam]wojciech.nawara@pro.onet.pl> skribis:

    >to co to za cyfry kontrolne, jak zawsze sa takie same ??

    W Inteligo sa zawsze takie same. Po prostu numery dobierane sa pod
    cyfry kontrolne a nie odwrotnie.
    W zadem sposob nie zmienia to skutecznosci tych cyfr. Jesli się coś
    pomyli w numerze to nie bedzie juz wychodzic 11.
    Inna sprawa, ze Inteligo chyba ciagle wogole nie sprawdza poprawnosci
    numeru rachunku zlecanego przelewu
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 7. Data: 2002-02-25 15:37:05
    Od: <w...@p...onet.pl>

    > Inna sprawa, ze Inteligo chyba ciagle wogole nie sprawdza poprawnosci
    > numeru rachunku zlecanego przelewu

    Próbowałem kilka dni temu, specjalnie "pomyliłem się". Nie przyjął przelewu.

    --
    Pozdrawiam serdecznie,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl