  • 1. Data: 2002-07-16 13:45:21
    Temat: konto w Inteligo
    Od: "Alarmus" <a...@n...pl>

    Witam
    Co sądzicie o założeniu konta na inteligo ?
    Kuszą dosyć wysokim oprocentowaniem.
    Na braniu kredytu mi nie zależy.
    Debetu też nie mam w planach.

    Pozdro Alarmus

  • 2. Data: 2002-07-16 13:47:10
    Temat: Re: konto w Inteligo
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Tue, 16 Jul 2002 15:45:21 +0200, w <ah180u$bb6$1@news.tpi.pl>,
    "Alarmus" <a...@n...pl> napisał(-a):

    > Witam
    > Co s?dzicie o założeniu konta na inteligo ?

    Jeżeli zależy Ci tylko na %, to są lepsze rozwiązania, ponadto koszty
    w Inteligo stanowią również istotną pozycję.

    Zależy do czego będzie go używał, zresztą przeczytaj archiwum.

  • 3. Data: 2002-07-16 13:54:18
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Tue, Jul 16, 2002 at 03:45:21PM +0200, Alarmus wrote:

    > Witam
    > Co sądzicie o założeniu konta na inteligo ?
    > Kuszą dosyć wysokim oprocentowaniem.
    > Na braniu kredytu mi nie zależy.
    > Debetu też nie mam w planach.

    Minusem sa spore oplaty za operacje na koncie, poza tym OK.

    --

    --w

  • 4. Data: 2002-07-16 13:58:33
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Alarmus wrote:

    > Witam
    > Co sądzicie o założeniu konta na inteligo ?
    > Kuszą dosyć wysokim oprocentowaniem.

    jak dla mnie plusem inteligo jest najtansza na rynku
    karta do placenia w internecie, poza tym ma pare bajerow
    ktorych nie uzywam, ogolnie jako ror jest za drogie,
    a oprocentowanie nie jest najwyzsze

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!

  • 5. Data: 2002-07-16 14:15:31
    Od: "JOHNNY" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Marcin F" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > jak dla mnie plusem inteligo jest najtansza na rynku
    > karta do placenia w internecie, poza tym ma pare bajerow
    > ktorych nie uzywam, ogolnie jako ror jest za drogie,
    > a oprocentowanie nie jest najwyzsze

    No i chyba dają jeszcze 50 zł za założenie konta...

    J.

  • 6. Data: 2002-07-16 14:23:23
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <3d342a8c$1@news.vogel.pl>, JOHNNY wrote:

    > Użytkownik "Marcin F" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > No i chyba dają jeszcze 50 zł za założenie konta...

    Juz ta promocja sie skonczyla.
    jesli chodzi o funkcjonalosc tego konta to super, jesli o prowizje i
    oplaty to jak na bank internetowy to dosyc drogo.

  • 7. Data: 2002-07-16 14:31:49
    Od: "Alarmus" <a...@n...pl>

    To jeśli nie Inteligo to jaki bank proponujecie ?
    Chidzi mi o tego typu elektroniczny bank z wysokim oprocentowaniem kapitału
    oraz karcie płatniczej.

    Pozdro Alarmus

  • 8. Data: 2002-07-16 14:33:49
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl>

    In article <ah1ank$gsr$1@news2.tpi.pl>, Alarmus wrote:
    > To jeśli nie Inteligo to jaki bank proponujecie ?
    > Chidzi mi o tego typu elektroniczny bank z wysokim oprocentowaniem kapitału
    > oraz karcie płatniczej.

    Nie masz duzego wybori :)) Tylko mBank potem w kolejce Inteligo i reszta

  • 9. Data: 2002-07-16 14:42:28
    Od: "Alarmus" <a...@a...pl>

    > Nie masz duzego wybori :)) Tylko mBank potem w kolejce Inteligo i reszta

    To ze względu na wymianę karty sim do telefonu na tą z opcjami Inteligo Plus
    GSM chyba wezmę Inteligo.
    Jestem abonentem Plusa a karta sim 200 numerów + te wszystkie bajerki
    bankowe w telefonie to jakaś dla mnie korzyść, szczególnie opcja
    wyszukiwania najbliższego bankomatu, która działa dobrz bo miałem okazję
    widzieć jak to się odbywa u kolegi.

    Pozdro Alarmus

  • 10. Data: 2002-07-16 15:18:11
    Od: Andrzej Nowak <a...@a...net>