  • 11. Data: 2002-07-16 15:57:05
    Temat: Re: konto w Inteligo
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Alarmus" <a...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:ah180u$bb6$1@news.tpi.pl...
    > Witam
    > Co sądzicie o założeniu konta na inteligo ?
    > Kuszą dosyć wysokim oprocentowaniem.

    Oprocentopwanie nie jest najwyższe ale..
    - w porównaniu z marmurkami to jest wyższe :)
    - karta VE umożliwia płatności w I-necie, dokonywanie tzw. stałych obciążeń
    karty płatniczej, czyli daje więcej niż typowa VE ale niesie to więcej
    potencjalnych zagrożeń wynikających z tych udogodnień, podobnie jak w
    przypadku tzw. "wypukłych" kart.
    Ja stawiam na bezpieczeństwo i czekam kiedy wprowadzą możliwość wybrou
    limitu dla transakcji wirtualnych.
    - możliwość wyboru 1 z 3 wariantów dziennych limitów wypłat z bankomatu oraz
    równocześnie limitów dla transakcji bezgotówkowych 1000/2000zł, 5000/20000zł
    i do wysokości salda lub pojemności bankomatu ;)
    - karta VE płatna 0.99zł/mc, czyli ok.12zł/rok
    - przelew płatny 0.99zł/szt
    - dostęp do konta przez I-net i bezpłatną infolinie 0800
    - wypłaty z bankomatu Euronet 1.99zł/operację i z innych bankomatów
    4.50zł/operację.
    - w przypadku płatności kartą VE odsetki liczą się od salda a nie środków
    dostępnych, czyli np.: dzisiaj płacisz kartą za zakupy na kwotę 500zł i za
    2-3 dni jest to księgowane to masz odsetki za te 2-3dni, w większości banków
    nie ma tego.

    Krótko mówiąc Inteligo może być jako bank do transakcji wirtualnych i
    płatności kartą.
    Co do reszty to musisz sobie przekalkulować koszty i potencjalne zyski dla
    siebie samego, czyli z jakich funkcji chcesz korzystać najczęściej.

    W razie wątpliwości proponuję otworzyć konto w Inteligo i mBanku lub innym
    eBanku i samemu potestować i wyciągnąć wnioski.

    Pozdrawiam

  • 12. Data: 2002-07-16 17:02:02
    Temat: a moze Lukas? mają teraz 7% czyli wiecej niz mBank
    Od: "Zenek Stanicki" <d...@a...umcs.lublin.pl>

    > Co sądzicie o założeniu konta na inteligo ?

    zastanów się nad Lukasem,
    mają wyższe oprocentowanie niż mBank,
    większe bezpioeczeństwo bo jest token
    nie ma opłat w Lukas e-Konto Pro (i token jest za darmo)
    ale musisz mieć 5000 na dowolnych lokatach / kontach w Lukasie
    wtedy nie płacisz za przelewy ani za utrzymanie konta
    no i masz oddziały
    Ja mam teraz w mBanku, jestem zadowolony i przyzwyczaiłem sie,
    ale mialem juz kilka tach sytuacji, ze potrzebowałem więcej gotówki
    a potem chcialem także troche gotówki wpłacic. Musiałem sie chrzanic
    z przelewami przez trzeci bank. (PKOSA - nie polecam)

    Pozdrawiam
    Zenek

  • 13. Data: 2002-07-16 20:29:13
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 16 Jul 2002 15:45:21 +0200), "Alarmus"
    <a...@n...pl> był(a) napisał(a):

    >Witam
    >Co sądzicie o założeniu konta na inteligo ?

    Tak sobie. Założyć możesz... Jak chcesz oddam Ci moje... Właśnie
    płodzę pisemko o rozwiązanie. I tak się waham... Wysłać, nie wysyłać.
    Niby nie korzystam, ale jak fajnie móc zaglądnąć co tam znów namotali
    i się podrażnić z RP :-)

    >Kuszą dosyć wysokim oprocentowaniem.

    czy ja wiem? 6,50% (6,70%). A w mBanku masz 7,40% (7,66%) więc prawie
    1pp więcej...

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 14. Data: 2002-07-16 20:54:15
    Od: "Alarmus" <a...@a...pl>

    > czy ja wiem? 6,50% (6,70%). A w mBanku masz 7,40% (7,66%) więc prawie
    > 1pp więcej...

    ja widzę, że ekonto daje oprocentowanie trochę inne 6,75% 6,96%, te liczby
    co podałeś są aktualne przy emax czyli lokatach

  • 15. Data: 2002-07-17 04:10:44
    Od: BAH <b...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 Jul 2002 22:54:15 +0200, "Alarmus" <a...@a...pl>
    wrote:

    >ja widzę, że ekonto daje oprocentowanie trochę inne 6,75% 6,96%, te liczby
    >co podałeś są aktualne przy emax czyli lokatach

    eMax nie jest lokatą.
    Mozesz trzymać nawet 2 dni.
    A jaki problem trzymać na eMax i robić przelewy na eKonto.
    (można nawet z przyszłą datą, bo najpierw wykonują sie przelewy
    wewnętrzne).
    Przelewy między rachunkami są natychmiastowe.

    Jak zależy Ci na procencie, to trzymasz na eMax.
    Jak robisz przelewy to trzymasz na eKoncie
    (w inteligo przelewy są płatne)
    Ponadto w inteligo jest oprocentowanei "progowe"
    na każdym rachunku.

    BAH

  • 16. Data: 2002-07-17 07:14:44
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Alarmus" <a...@a...pl> napisał w wiadomości

    > ja widzę, że ekonto daje oprocentowanie trochę inne 6,75% 6,96%, te
    liczby
    > co podałeś są aktualne przy emax czyli lokatach

    Tak naprawdę to eMAX ma możliwość zdefiniowania tylko 1 numeru rachunku na
    który możesz przelać kasę, natomiast eKONTO umożliwia zapisanie do 50 takich
    przelewów, wykonywanie przelewów jednorazowych.
    Obydwa konta mają karty VE, do eMAX jest ładniejsza, więc można przyjąć, że
    w mBanku masz 7.40%.
    Lokaty to jeszcze odrębny temat.

    Mozesz otworzyć 1 eKONTO, i 2 eMAXy.
    eKONTO do przelewów, płatności, zleceń stałych itp.
    eMAX1 do VE
    eMAX2 skarbonka z której w razie potrzeby wyciągasz kasę na przelewy i
    płatności kartą

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2002-07-17 15:34:29
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 16 Jul 2002 22:54:15 +0200), "Alarmus"
    <a...@a...pl> był(a) napisał(a):

    >ja widzę, że ekonto daje oprocentowanie trochę inne 6,75% 6,96%,

    I tak wyższe niż Inteligo!

    >te liczby
    >co podałeś są aktualne przy emax

    I co z tego? Jedyna różnica do ekonta to brak możliwości dowolnych
    przelewów, co jest zerowym ograniczenie, gdyż przelew eMax -> eKonto
    jest OnLine.

    > czyli lokatach

    czyli nie lokatach.

  • 18. Data: 2002-07-17 15:36:02
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Wed, 17 Jul 2002 09:14:44 +0200), "BUCKS"
    <b...@u...to.poczta.onet.pl> był(a) napisał(a):

    >Mozesz otworzyć 1 eKONTO, i 2 eMAXy.

    A nie 3?

  • 19. Data: 2002-07-17 18:13:10
    Od: "BUCKS" <b...@u...to.poczta.onet.pl>

    > A nie 3?

    Tak ale ja podałem konkretny wariant wykorzystania kont, a nie maksymalną
    ich liczbę :)

    Pozdrawiam

  • 20. Data: 2002-07-18 19:45:23
    Od: Budzik <b...@p...onet.pl>

    Tako rzecze a...@a...net:

    > LG Petro -> 18.20%.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b...@p...onet.pl ; b...@w...pl ; #GG: 565516

    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO