  • 11. Data: 2002-01-15 14:47:44
    Temat: Re: konto w BZWBK przez internet?
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Kamil Paszkiewicz wrote:

    > Jakies dwa lata temu będąc w Pradze schodziłem pół miasta w poszukiwaniu
    > bankomatu, który obsługuje maestro. Szlag mnie trafiał ("po co wziąłem to
    > g..."),
    > bo wszędzie była visa.... znaczy się zagranica zagranicą, Europa Europą, ale
    > wszystko
    > zależy gdzie... :-)

    No popatrz, a ja nigdzie nie chodziłem, włożyłem do pierwszego jaki
    zobaczyłem i dał:-)) (był to zdaje się bankomat ichniego banku
    pocztowego)

    pzdr

    Tomek

  • 12. Data: 2002-01-15 14:51:13
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    "Tomasz Staszewski" <t...@p...fm> wrote in message
    [...]
    > No popatrz, a ja nigdzie nie chodziłem, włożyłem do pierwszego jaki
    > zobaczyłem i dał:-)) (był to zdaje się bankomat ichniego banku
    > pocztowego)

    Albo kolega miał farta, albo od tego czasu się pozmieniało.
    Zaznaczam że bankomatu szukałem w centrum miasta (po obu stronach
    Mostu Karola), a nawet liczyłem na kantory, które tam przedają korony
    na karty kredytowe. W kantorach na maestro patrzyli jak na jakieś
    zjawisko kosmiczne...

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    GG: 26418

  • 13. Data: 2002-01-15 15:05:18
    Od: "Czapla" <c...@t...pl>

    A jak wyglada sytuacja w Niemczech, Fracji i Hiszpanii (kraje z waluta
    EURO). Czy to prawda ze transakcje wykonane karta maestro sa rozliczane
    bezposrednio w euro, a od karty Visa rozliczane sa "poprzez" dolary. Tak
    biorac pod uwage wszystkie plusy i minusy maestro, biorac pod uwage ze 90 %
    dokonuje w Polsce i ze mam juz karte VC w PKO S.A., to czy warto brac
    Maestro, czy tez kolejna vise (electron)??

    Pozdrawiam,

    Czapla

  • 14. Data: 2002-01-15 15:10:52
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Kamil Paszkiewicz wrote:

    > Albo kolega miał farta, albo od tego czasu się pozmieniało.

    Ale ja tam byłem w marcu 2000:-))

    pzdr

    Tomek

  • 15. Data: 2002-01-15 15:45:56
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    To do europy to prawda.
    Z VISA jest dolar->euro->zlotowka
    Z Maestro euro->zlotowka - i juz jestes do przodu na przeliczniku.

    Dlatego uwazam ze dobrym wyjsciem jest wziecie Maestro - ja sam sobie
    wyrobilem w WBKu - jako trzecia karte :)

    --

    ------

  • 16. Data: 2002-01-16 11:46:55
    Od: "Pete" <N...@b...com>

    "AMRA" <a...@a...com> w wiadomości news:a21jcv$3kh$1@news.onet.pl
    napisał(a)...
    > To do europy to prawda.
    > Z VISA jest dolar->euro->zlotowka
    ^ ^
    | |
    +------+

    Pete

  • 17. Data: 2002-01-16 18:39:03
    Od: "Slawomir Tobis" <u...@S...tobis.pl>

    Użytkownik "Czapla" <c...@t...pl> napisał w wiadomości

    > A jak wyglada sytuacja w Niemczech, Fracji i Hiszpanii (kraje z waluta
    > EURO).

    Kilkakrotnie spotkalem sie z odmowa obslugi Maestro WBK (dwie kolejne karty
    na przestrzeni 3 lat) w Niemczech - POS sygnalizowal "bledny format karty",
    nawet na stacji benzynowej z WIELKIM logo Maestro :-/

    --
    *****
    Pozdrawiam

  • 18. Data: 2002-01-19 20:05:58
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 15 Jan 2002 12:25:10 +0100, "blad" <b...@W...pl>
    wrote:

    >w MediaMarkt (oba w Warszawie) dla VE tez musisz PINa wklepac

    Kazdej ?!
    Czy to raczej nie zalezy od ustawien na pasku karty ?
    Dla Mastro PIN jest wymagany ale dla VE chyba banki maja swobode
    wyboru ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 19. Data: 2002-01-20 16:01:42
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski"

    > Kazdej ?!
    > Czy to raczej nie zalezy od ustawien na pasku karty ?
    > Dla Mastro PIN jest wymagany ale dla VE chyba banki maja swobode
    > wyboru ?

    nie wiem czy kazdej ale VE dawnego BPH zada PINu
    *** blad ***