  • 1. Data: 2002-01-14 21:47:00
    Temat: Splata KK Citi - zginal przelew
    Od: <t...@p...onet.pl>

    Dzisiaj Citi mi funduje dzień pełen przygód.

    Najpierw dowiedziałem się od niedysponenta, że USD nie można przewalutować na
    Euro, ponieważ USD nie jest walutą europejską.

    A drugą niespodzianką była informacja, że na koncie karty nie został do dziś
    zaksięgowany przelew wysłany 27.12.2001 z mBanku = naliczane są odsetki,
    których wysokość już wielokrotnie była tematem tej grupy.

    Citi już drugi raz w ciągu 3 miesięcy zgubił przelew przychodzący. Ten pierwszy
    znalazł się po około 4 tygodniach. Teraz pewnie będzie podobnie, tylko na pewno
    się będę musiał nawalczyć o bezpodstawnie naliczone odsetki.

    pozdrawiam
    thewind

  • 2. Data: 2002-01-15 07:43:03
    Temat: Re: Splata KK Citi - zginal przelew
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...com>

> [...]
    pewno
    > się będę musiał nawalczyć o bezpodstawnie naliczone odsetki.

    i to jest kolejny wyjątek potwierdzający regułę.

    Zastanówmy się, ilu z klientów citibanku uczestniczy w dyskusjach tej grupy
    (jaki to procent- promil)

    skoro tutaj jest tyle niezadowolonych osób, to albo to przypadek (wszyscy
    niezadowoleni są na grupie) i citi to dobry poziom obsługi klienta, albo ...

    albo to najgorszy w Polsce bank i mimo ciekawej oferty w przypadku kart
    kredytowych (drogo, ale ponoć bezpiecznie) nie warto się nim interesować

    chociaż niedawno składałem wniosek o kartę w WBK i tamtejsze panie
    niedysponentki robią naprawdę bardzo złą robotę dla banku (nic nie wiedzą i
    odsyłają po wszystko do Poznania)

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 3. Data: 2002-01-15 09:22:16
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Piotr Orzechowski"
    > i to jest kolejny wyjątek potwierdzający regułę.

    to NIE JEST WYJATEK, ale zgadzam sie ze to jest post wyraznie
    potwierdzajacy
    regule czyli porzadki w citi i ich stosunek do klienta ;-))

    > chociaż niedawno składałem wniosek o kartę w WBK i tamtejsze panie
    > niedysponentki robią naprawdę bardzo złą robotę dla banku

    ale przynajmniej w CK WBK są sprawni, a dysponentow w swoim oddziale tez
    musialem duzo nauczyc - potem juz sa w porzadku ;-)
    *** blad ***

  • 4. Data: 2002-01-15 13:09:26
    Od: Lukasz Kowalczyk <l...@j...pl>

    [ "Piotr Orzechowski" <n...@p...com> ]

    >i to jest kolejny wyjątek potwierdzający regułę.

    Jak wyjątek może potwierdzać regułę?

    Kiedyś spłaciłem citikartę przelewem wpisując numer konta przypisany
    do karty, która została zastrzeżona i spłata została w ciągu
    jednego-dwóch dni przeksięgowana na właściwy rachunek.

    --
    Łukasz Kowalczyk
    ICQ 128693686

  • 5. Data: 2002-01-15 18:23:16
    Od: Karol Markiewicz <k...@a...com.pl>

    Piotr Orzechowski napisał(a):

    > chociaż niedawno składałem wniosek o kartę w WBK i tamtejsze panie
    > niedysponentki robią naprawdę bardzo złą robotę dla banku (nic nie wiedzą i
    > odsyłają po wszystko do Poznania)

    I tutaj zachowały się IMHO najbardziej profesjonalnie jak mogły
    (biorąc pod uwagę ich niewiedzę ;) )
    Ja poszedłem do odziału z wypełnionym formulażem i zaświadczeniem
    po przeczytaniu regulaminu i kilku rozmowach z CK (kompetentna i
    miła obsługa) dlatego że do banku miałem bliżej niż na pocztę:)
    Poszedłem i poprosiłem o wysłanie do CK, Pani zdziwiła się na widok
    wniosku wydrukowanego ze strony własnego banku :000 ale bez rozwijania
    tematu przyjeła.
    Potem raz zadzwoniłem spytać czy jest, odebrałem i wszystko...

    Więc może taka metoda (zakładam że wszyscy tutaj mają dostęp do
    internetu ;))) ) jest wygodniejsza.

    KM

  • 6. Data: 2002-01-16 08:19:57
    Od: "Piotr Orzechowski" <n...@p...com>

    Użytkownik "Karol Markiewicz" <k...@a...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    Potem raz zadzwoniłem spytać czy jest, odebrałem i wszystko...

    Więc może taka metoda (zakładam że wszyscy tutaj mają dostęp do
    ------

    no ja prawie podobnie, tyle, że żona wypełniała formularz przy okienku, bo
    nie zdążyłem wydrukować, a ja zadałem w tym czasie kilka trudnych pytań typu
    - kiedy bank przejmuje odpowiedzialność i od jakiej kwoty (nie wiedziała a
    pewno)
    - ile kosztuje dostarczenie karty za granicą (myślała, że nie ma takiej
    możliwości)
    - ile kosztuje dostarczenie karty kurierem (próbowała dodzwonić się do
    poznania - nieskutecznie)

    w sumie powinni umożliwić składanie wniosków zdalnie - bo po co traciłem
    czas i 10 minut czekałem w kolejce ????
    gdyby nie to, że zależało mi na tej karcie (bo przecież w citi drugi raz nie
    zaryzykuję) to chyba wyszedłbym w połowie wypełniania wniosku

    współczuję posiadaczom kont WBK, jeśli obsługa jest taka sama

    pozdrawiam
    Piotr Orzechowski

  • 7. Data: 2002-01-16 20:53:27
    Od: "Sław" <k...@i...pl>

    - kiedy bank przejmuje odpowiedzialność i od jakiej kwoty (nie wiedziała a
    pewno)
    Odp. dopiero z chwila powiadomienia

    - ile kosztuje dostarczenie karty za granicą (myślała, że nie ma takiej
    możliwości)
    Odp. nie wiem!

    - ile kosztuje dostarczenie karty kurierem (próbowała dodzwonić się do
    poznania - nieskutecznie)
    Odp. 25,- zł

    --
    Pozdrowienia