  • 1. Data: 2002-01-14 21:50:56
    Temat: konto w BZWBK przez internet?
    Od: "Czapla" <c...@t...pl>

    Witam.. czy ktos z grupowiczow zakladal konto w BZWBK korzystajac z
    formularza internetowego? Jak szybko oddzwonil pracownik banku? Czy wszystko
    udalo sie bez zadnych problemow? No i tak na marginesie, lepiej wziasz
    Maestro czy Vise electron... czy wlasciwie nie ma roznicy ?? ;)

    --
    Pozdrawiam,

    Czapla
    c...@t...pl

  • 2. Data: 2002-01-14 22:42:07
    Temat: Re: konto w BZWBK przez internet?
    Od: "Grzes" <p...@k...net.pl>

    W polsce nie ma praktycznie rożnicy, jak już gdzieś akceptują karty to obie,
    za granica to róznie bywa w różnych krajach

  • 3. Data: 2002-01-14 23:12:20
    Od: "Sark" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Czapla" <c...@t...pl> napisał w
    wiadomości news:a1vjsg$rh5$1@news.tpi.pl...
    > Witam.. czy ktos z grupowiczow zakladal konto w
    BZWBK korzystajac z
    > formularza internetowego?

    Polecam mimo wszytko przejść się do oddziału (jak
    jest taka możliwość) lepszy dawny WBK, załatwisz
    sprawę od ręki i przedewszystkim szybciej.

    > No i tak na marginesie, lepiej wziasz
    > Maestro czy Vise electron... czy wlasciwie nie
    ma roznicy ?? ;)

    IMO w Polsce to nie ma znaczenia ale sądząc po
    opiniach na pbb to na zachodzie chyba mniej
    problemów jest z Maestro (Visę zamówisz sobie w
    mBanku :-)))

    Sark

  • 4. Data: 2002-01-14 23:26:19
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    bierz maestro :) - przyda sie zagranica w Europie - Vise da ci kazdy inny
    bank :)

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 5. Data: 2002-01-15 08:24:36
    Od: a...@w...pl (Andrzej Kłos)

    Użytkownik "Czapla" <c...@t...pl> napisał w
    wiadomości news:a1vjsg$rh5$1@news.tpi.pl...

    > No i tak na marginesie, lepiej wziasz
    > Maestro czy Vise electron... czy wlasciwie nie
    ma roznicy ?? ;)

    Mam Maestro z BZWBK i VE z mBanku.

    Każda transakcja Maestro wymaga uzycia przeze mnie PINu (tam, gdzie sa
    pinpady), z VE jeszcze nie zdarzylo mi sie to, mówię o kwotach rzedu
    20-250 zł.

    Andy

  • 6. Data: 2002-01-15 10:53:51
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Mam Maestro z BZWBK i VE z mBanku.
    >
    > Każda transakcja Maestro wymaga uzycia przeze mnie PINu (tam, gdzie sa
    > pinpady), z VE jeszcze nie zdarzylo mi sie to, mówię o kwotach rzedu
    > 20-250 zł.

    Ale to od niedawna. No i chyba nawet bezpieczniej tak jest a i ilosc POSow z
    pinpadami jest jeszcze znikoma

    --

    ------

  • 7. Data: 2002-01-15 11:25:10
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Andrzej Kłos"
    > Każda transakcja Maestro wymaga uzycia przeze mnie PINu (tam, gdzie sa
    > pinpady), z VE jeszcze nie zdarzylo mi sie to, mówię o kwotach rzedu
    > 20-250 zł.

    w MediaMarkt (oba w Warszawie) dla VE tez musisz PINa wklepac
    *** blad ***

  • 8. Data: 2002-01-15 14:02:23
    Od: "Kamil Paszkiewicz" <k...@a...pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
    > bierz maestro :) - przyda sie zagranica w Europie - Vise da ci kazdy inny

    Jakies dwa lata temu będąc w Pradze schodziłem pół miasta w poszukiwaniu
    bankomatu, który obsługuje maestro. Szlag mnie trafiał ("po co wziąłem to
    g..."),
    bo wszędzie była visa.... znaczy się zagranica zagranicą, Europa Europą, ale
    wszystko
    zależy gdzie... :-)

    Kamil Paszkiewicz
    Visual FoxPro FAQ: http://www.dbf.pl/vfp
    GG: 26418

  • 9. Data: 2002-01-15 14:02:44
    Od: "Tomasz" <t...@p...fm>

    Użytkownik "Grzes" <p...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    | W polsce nie ma praktycznie rożnicy, jak już gdzieś akceptują karty to
    obie,

    Z wyjątkiem bankomatów Millenium, chodzi tylko Visa, czasami to przykre jak
    w duzym centrum handlowym potrzebna na gwałt gotówka (np. do kina) a jedyny
    bankomat to właśnie Millenium. Patrz Sadyba Best Mall w Warszawie.

  • 10. Data: 2002-01-15 14:03:41
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    blad wrote:

    > w MediaMarkt (oba w Warszawie) dla VE tez musisz PINa wklepac
    > *** blad ***

    A ja własnie dziś zaskoczyłem panią kasjerke w MM w Łodzi, bo delfin nie
    zawołał PINu, mimo, że mają tam śliczne nowiutkie PINpady. Pani długo i
    dociekliwie oglądała sobie kartę (ale DO nie zawołała:-))

    pzdr

    Tomek