    From: n...@g...com
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: konto internetowe-dla polamanego leniwca:)-jakie?
    Date: Sun, 23 Dec 2007 11:04:43 -0800 (PST)

    Witam
    Mam takie pytanie:
    Mieszkam w takiej dosc sporej dziurze i do najblizszego banku mam
    spoooory kawalek.Dodatkowo niedawno zlamalem noge.Siedze teraz w domu
    i chcialbym zalozyc sobie konto internetowe BEZ wychodzenia z
    domu.Czy ktorys z bankow oferuje takie gdzie od poczatku do konca nie
    trzeba wychodzic z domu?
    Brat ma w lukasie i wiekszosc papierow byla poczta ale po jakiegos
    tokena i tak musial jechac do placowki-a ja tego chce uniknac.
    Z gory dzieki za odp
    pzdr
    adam