  • 1. Data: 2005-04-28 17:12:03
    Temat: konto firmowe gdzie najlepiej (internet?)
    Od: slimak <s...@w...pl>

    W jakim banku najlepiej zal;ozyc konto dla dzialanosci gospodarczej
    prowadzonej przez 1 osobe

    Zalozylbym w mBank gdyby nie fakt ze mam tam konta prywatne a pani z
    mLinii poinformowala ze w przypadku jakiegos
    zajecia US moze rowniez zablokowac mi konto prywatne (troche dziene)...

    Wiec gdzie najlepiej? Chocby internetowo?

  • 2. Data: 2005-04-28 17:58:32
    Temat: Re: konto firmowe gdzie najlepiej (internet?)
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Thu, 28 Apr 2005 19:12:03 +0200, slimak <s...@w...pl> wrote:

> [...]
    >mLinii poinformowala ze w przypadku jakiegos
    >zajecia US moze rowniez zablokowac mi konto prywatne (troche dziene)...

    a myślisz, że ROR w innym banku będzie "bezpieczny"? Zapomnij...
    Aparat czuwa :-)

    --
    Jarek Andrzejewski