  • 1. Data: 2005-04-28 14:50:12
    Temat: Re: platnosci w internecie
    Od: melipone <a...@c...pl>

    blad wrote:

    > Użytkownik "?????"

    a to nie jest czasem tak, że debet to sobie ustalasz sam, ale jeśli
    chodzi o to ile ty sam możesz sobie wypłacić; chodzi o to że nikt ci
    nie zapłaci za coś w internecie, jeśli na koncie z podpiętą kartą nie
    będzie pieniędzy, sam płacę w internecie kartą VE inteligo która jest
    podpięta do konta głównego, natomiast kasę trzymam na subkoncie, jeśli
    chcę coś kupić, robię przelew z subkonta na konto główne z kartą,
    wyczyścić mi mogą konto główne na kwotę, która tam akurat jest, nigdy
    nie zrobi się zakupów na kwotę większą aniżeli akurat jest dostępna z
    tego co wiem;

    ps. oczywiście trzeba uważać gdzie się płaci, czy jest to znany serwis,
    czy długo istnieje itp.

    --
    |\/| e1iPoNe

  • 2. Data: 2005-04-28 19:43:13
    Temat: platnosci w internecie
    Od: Jerzy <J...@w...pl>

    Witam.
    Moze ktos wie,ktorymi kartami, ktorych bankow mozna placic w internecie?
    dzieki za info
    pozdrawiam
    Jerzy

  • 3. Data: 2005-04-28 19:56:58
    Od: bob <b...@m...ru>

    Jerzy wrote:

    > Witam.
    > Moze ktos wie,ktorymi kartami, ktorych bankow mozna placic w internecie?
    > dzieki za info
    > pozdrawiam
    > Jerzy

    Elektronem Inteligo?
    Wszystkimi wypukłymi kredytówkami?

    też pozdr.

  • 4. Data: 2005-04-28 20:41:06
    Od: ????? <M...@p...onet.pl>

    bob wrote:

    > Elektronem Inteligo?
    > Wszystkimi wypukłymi kredytówkami?
    >
    > też pozdr.
    a czy inteligo można ubezpieczyć przez bank żeby nie odpowiadac za skutki straty
    pieniędzy w wyniku przechwycenia numery karty ?

  • 5. Data: 2005-04-28 20:50:45
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "?????"
    > a czy inteligo można ubezpieczyć przez bank żeby nie odpowiadac za
    > skutki straty pieniędzy w wyniku przechwycenia numery karty ?

    na koncie inteligo zwiazanym z dana karta VE zostawiasz tyle forsy ile
    trzeba - na wieksza kwote nie zrobisz operacji internetowej - Inteligo
    pozwala reszte gotowki odlozyc na inne subkonto niz uzywana w
    internecie karta.
    Obejmuje cie rowniez ustawowe 150 EUR - czyli stracisz najwyzej ok 650
    zl
    Poza tym mozna w Internecie placic VE Deutsche Bank, Wypuklymi Visa
    Classic zwykymi, charge i kredytowymi oraz kartami Master Card. Czasem
    AmEx
    *** blad ***

  • 6. Data: 2005-04-28 20:56:32
    Od: ????? <M...@p...onet.pl>

    blad wrote:

> [...]
    > *** blad ***

    to znaczy że na subkoncie z kartą nie mogę mieć debetu a na innym subkoncie bez

    a jaka jest szansa odzyskania pieniędzy poniżej 150 EUR używając druku
    reklamacyjnego -
    http://www.inteligo.pl/infosite/_images/_files/rekla
    macja_visa.pdf

  • 7. Data: 2005-04-28 21:11:32
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "?????"
    > to znaczy że na subkoncie z kartą nie mogę mieć debetu a na innym
    > subkoncie bez karty mogę mieć debet ?

    nie wiem jak to jest z przyznawanym debetem - nie bawilem sie w to

    > a jaka jest szansa odzyskania pieniędzy poniżej 150 EUR używając
    > druku reklamacyjnego -
    > http://www.inteligo.pl/infosite/_images/_files/rekla
    macja_visa.pdf

    sprobuj - powiedzialbym ze masz duze szanse
    *** blad ***

  • 8. Data: 2005-07-11 22:31:06
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    ????? napisał(a):

    > a czy inteligo można ubezpieczyć przez bank żeby nie odpowiadac za
    > skutki straty pieniędzy w wyniku przechwycenia numery karty ?

    A po cholerę chcesz to ubezpieczać? Z definicji nie odpowiadasz za te
    transakcje.

  • 9. Data: 2005-07-12 05:05:34
    Od: " " <n...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > Witam.
    > Moze ktos wie,ktorymi kartami, ktorych bankow mozna placic w internecie?
    > dzieki za info

    Debetowa wypukla Visa Classic MultiBanku wydawana do rachunkow,
    MasterCard wypukla BZWBK wydawana do rachunku walutowego w EURO,
    Kredytowa Visa Electron Interia BPH