  • 1. Data: 2005-04-28 15:02:45
    Temat: Bankowość internetowa za darmo i tańsze przelewy internetowe dla małych przedsiębiorstw w Banku Millennium
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Bank Millennium od 1 maja br. obniża cenę za korzystanie z systemu
    bankowości internetowej Millenet dla przedsiębiorstw do 0 PLN i oferuje
    nową, niższą cenę przelewów internetowych: 1 PLN (także do Zakładu
    Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego) małym przedsiębiorstwom,
    obsługiwanym przez sieć detaliczną Millennium.
    http://banki.prnews.pl/index.php/display,10792

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 2. Data: 2005-04-28 20:42:45
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Michał 'Amra' Macierzyński napisał:

> [...]
    > Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego) małym przedsiębiorstwom,
    > obsługiwanym przez sieć detaliczną Millennium.

    Niech sie kur&^% wreszcie zabiora za bezpieczenstwo. Albo token, albo
    kody jednorazowe. Ile mam na to czekac? ;-)

    Bartol

  • 3. Data: 2005-04-28 20:53:34
    Od: "inżynier Nowak" <n...@W...gazeta.pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> napisał(a):

    > Niech sie kur&^% wreszcie zabiora za bezpieczenstwo. Albo token, albo
    > kody jednorazowe. Ile mam na to czekac? ;-)

    Zgodnie z głoszoną przez Ciebie teorią ludzkich zachowań, jeżeli czekasz, to
    znaczy, że czerpiesz z tego przyjemność.
    A jednocześnie domagasz się od banku, zeby Ci przyjemność przerwał.
    Hedonista - masochista. Ciekawostka...

  • 4. Data: 2005-04-28 20:53:41
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak)

    On Thu, 28 Apr 2005 22:42:45 +0200, Bartol Partol
    <bartolpartol@gazeta.> wrote:

    >Niech sie kur&^% wreszcie zabiora za bezpieczenstwo. Albo token, albo
    >kody jednorazowe. Ile mam na to czekac? ;-)
    >
    >Bartol

    No to juz wiemy na jaki bank bedzie kolejny napad.
    http://www.joemonster.org/i/h/bph.jpg - Bartol to ten z prawej :-)

    G.

  • 5. Data: 2005-04-28 20:59:23
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Bartol Partol"

    > Niech sie kur&^% wreszcie zabiora za bezpieczenstwo. Albo token,
    > albo kody jednorazowe. Ile mam na to czekac? ;-)

    wez sobie zaloz w Fortisie i bedziesz mial bezpiecznie
    z Millenetem nie wiazalbym wiekszych nadziei
    *** blad ***

  • 6. Data: 2005-04-28 21:16:10
    Temat: Re: Bankowooeae internetowa za darmo i ta?sze przelewy internetowe dla ma?ych przedsi?biorstw w Banku Millennium
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Piotr Gralak napisał:

    > No to juz wiemy na jaki bank bedzie kolejny napad.
    > http://www.joemonster.org/i/h/bph.jpg - Bartol to ten z prawej :-)

    ROTFL!!!!!!

    Bartol

  • 7. Data: 2005-04-28 21:17:23
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik blad napisał:

    > wez sobie zaloz w Fortisie i bedziesz mial bezpiecznie
    > z Millenetem nie wiazalbym wiekszych nadziei

    Ja pier*&^% Fortisa. Mi sie Millenet i Millenium podoba. Ale wkur*&^%$
    mnie te dwa debilne hasla.

    Bartol

  • 8. Data: 2005-04-28 21:18:31
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik inżynier Nowak napisał:

> [...]
    > znaczy, że czerpiesz z tego przyjemność.
    > A jednocześnie domagasz się od banku, zeby Ci przyjemność przerwał.

    Nic nie zrozumiales. Liczy sie cel ostateczny, czyli przyjemnosc, to co
    jest po drodze moze byc dowolnie nieprzyjemne, ale oczywiscie im jest
    przyjemniejsze, tym lepiej.

    Bartol

  • 9. Data: 2005-04-28 22:18:46
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> wrote:
    > Ja pier*&^% Fortisa. Mi sie Millenet i Millenium podoba. Ale wkur*&^%$
    > mnie te dwa debilne hasla.

    Te Bartol - a co z mBankiem?

    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 10. Data: 2005-04-29 09:19:18
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    > Te Bartol - a co z mBankiem?

    Czekam az sami wpadna na to, by do mnie zadzwonic i zapodac mi nowe
    haslo do www. ;-)

    Bartol