  • 1. Data: 2002-08-15 22:20:59
    Temat: konto dla komitetu wyborczego
    Od: m...@o...pl

    Ki diabeł? Jestem w komitecie wyborczym (NGO non-profit). Dzwonię do inteligo -
    nie założą. Dzwonię do mbanku - nie założą. Tłumaczę - regonu nie mamy, mamy
    rejestrację z sądu. Nie przetłumaczysz. "Bez regonu nie otworzymy". Sytuacja
    jak z "Misia". Może mi ktoś powiedzieć co jest grane? Żaden bank nie chce
    poobracać ilomaś tysiącami???

    Maciej Psyk

  • 2. Data: 2002-08-16 05:45:26
    Temat: Re: konto dla komitetu wyborczego
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 16 Aug 2002 00:20:59 +0200, m...@o...pl wrote:

> [...]
    >jak z "Misia". Może mi ktoś powiedzieć co jest grane? Żaden bank nie chce

    Na pewno zaden z wirtualnych. One obsluguja tylko osoby fizyczne
    prowadzace DG i spolki cywilne.
    Zobacz moze telepekao i Norde - obsluguja osoby prawne to moze i
    komitet przyjma.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 3. Data: 2002-08-16 07:02:03
    Od: No Name <v...@w...pl>

    > Na pewno zaden z wirtualnych. One obsluguja tylko osoby fizyczne
    > prowadzace DG i spolki cywilne.
    > Zobacz moze telepekao i Norde - obsluguja osoby prawne to moze i
    > komitet przyjma.

    O ile dobrze pamiętam, to Pekao SA ma w ofercie konta dla różnych
    organizacji - warto sprawdzić na ich stronie.

    Pzdr: Dogbert

  • 4. Data: 2002-08-16 14:42:09
    Od: "Canapca" <m...@U...pl>

    chyba wszystkie marmurki maja oferte dla roznych organizacji (w
    szczegolnosci dla posiadajacych i nieposaidajacych osobowosci prawnej)

    maciek

  • 5. Data: 2002-08-17 11:47:08
    Od: m...@o...pl

    > chyba wszystkie marmurki maja oferte dla roznych organizacji (w
    > szczegolnosci dla posiadajacych i nieposaidajacych osobowosci prawnej)
    >
    > maciek

    To fatalnie :-((. Wirtualne, które miały być bankami 21 wieku nie obsługują
    zwykłego NGO. Wieje wiochą.

    Maciej Psyk