  • 1. Data: 2002-08-15 21:32:30
    Temat: postac numeru r-ku w LGnet
    Od: "zbyhó" <j...@p...fm>

    czesc

    wiekszosc bankow ma numery w nowym standardzie IBAN, w okreslonej dlugosci /
    postaci...

    a w posiadanym przeze mnie LGnet numer wyglada:

    12345678-12345678
    (cyfry losowo, chodzi o dlugosc nru)

    czy LG/Nordea zmienia te nry na nowe, bedzie konwersja?

    wprawdzie zewszad, z kazdego banku przelewy do mnie dotad dochodzily, ale
    np. w agencjach PKO BP juz spotykalem sie z watpliwosciami:
    "cos ma Pan za krotki ... " ;)
    lub
    "chyba zly numer, nie dojdzie"

    do kiedy bedzie ta postac numeru w tym banku?
    do kiedy mozna uzywac nrow nie-IBANowych?

    pozdro
    zbyszko janke

  • 2. Data: 2002-08-15 22:20:43
    Temat: Re: postac numeru r-ku w LGnet
    Od: "krab" <d...@n...mam.konta.i juz>

    Użytkownik "zbyhó" <j...@p...fm> napisał w wiadomości
    > czy LG/Nordea zmienia te nry na nowe, bedzie konwersja?

    ano bedzie i to wraz z numerem rozliczeniowym banku :-)