  • 1. Data: 2013-08-17 02:05:57
    Temat: konto bankowe dla spółki cywilnej bez NIP-u
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    doprecyzuję: nie chodzi o brak dokumentu (nie zaginął
    mi dokument o nadaniu NIP) ale spółka NIE MA numeru NIP
    spółka cywilna nie posiada NIP, ma na razie tylko REGON

    który bank otworzy rachunek bankowy bez posiadania NIP?

  • 2. Data: 2013-08-17 09:27:10
    Temat: Re: konto bankowe dla spółki cywilnej bez NIP-u
    Od: DanW <m...@w...pl>

    W dniu 2013-08-17 02:05, Sebastian pisze:
> [...]
    > spółka cywilna nie posiada NIP, ma na razie tylko REGON
    >
    > który bank otworzy rachunek bankowy bez posiadania NIP?

    W BPH możesz założyć rachunek, będziesz miał klauzulę, że zobowiązujesz
    się w 3 miesiące dostarczyć NIP i tyle.
    Pozdrawiam Dan

  • 3. Data: 2013-08-17 23:55:11
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    akurat za BPH nie przepadam, ale dzięki za info.

    czy są jeszcze jakieś inne banki, nie żądające NIP?