  • 1. Data: 2005-01-03 19:12:39
    Temat: kontakt z Inteligo w niedziele
    Od: "Jacek" <J...@o...pl>

    Chcialbym zalozyc konto czy dzisiaj jest to mozliwe?
    Dzwonilem ale ciagle automat mowi "przepraszamy prosze o oczekiwanie"
    itp.Jak dlugo sie czeka na polaczenie z konsultantem?
    pzdr

  • 2. Data: 2005-01-03 19:15:32
    Temat: Re: kontakt z Inteligo w niedziele
    Od: "Jacek" <J...@o...pl>

    sorrki mam na ysli w poniedzialek:pomylilem sie :)

  • 3. Data: 2005-01-03 20:00:50
    Od: "antek" <k...@g...com>

    Uzytkownik "Jacek" <J...@o...pl> napisal w wiadomosci
    > sorrki mam na ysli w poniedzialek:pomylilem sie :)

    Czy poniedzialek jest dniem wolnym od pracy? Chyba nie - bo ja bylem :)

  • 4. Data: 2005-01-03 20:08:27
    Od: "Jacek" <J...@o...pl>

    > Czy poniedzialek jest dniem wolnym od pracy? Chyba nie - bo ja bylem :)

    Pomylilem sie ze dzisiaj niedziela.Mam wolne jeszcze .Jednak gdy dzwonilem
    do inteligo czekam i czekam a nikt sie nie zglasza.Moze pol godziny sie
    czeka?wie ktos?

  • 5. Data: 2005-01-03 20:14:50
    Od: "antek" <k...@g...com>

    > Pomylilem sie ze dzisiaj niedziela.Mam wolne jeszcze .Jednak gdy dzwonilem
    > do inteligo czekam i czekam a nikt sie nie zglasza.Moze pol godziny sie
    > czeka?wie ktos?

    Zalezy od godziny, czasem trzeba sie konretnie naczekac zanim ktos sie
    zglosi

  • 6. Data: 2005-01-03 20:42:55
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <k...@O...fm>

    Pewna osoba, czyli Jacek
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > Pomylilem sie ze dzisiaj niedziela.Mam wolne jeszcze .Jednak gdy
    > dzwonilem do inteligo czekam i czekam a nikt sie nie zglasza.Moze pol
    > godziny się czeka?wie ktos?

    Zalogowałeś się?
    Podobno klientów szybciej obsługują.

    --
    Pozdrawiam,
    www.henryk.biz

  • 7. Data: 2005-01-03 21:33:40
    Od: "occuleus" <o...@w...pl>

    Nie dzwon. Zaloz konto przez Internet a z Inteligo sami zadzwonia i to
    bardzo szybko.
    Polecam Ci link:
    http://inteligo.payback.pl/referer.php?hash=pkt.9332
    2.p

  • 8. Data: 2005-01-03 21:51:55
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    occuleus napisał(a):
    > Nie dzwon. Zaloz konto przez Internet a z Inteligo sami zadzwonia i to
    > bardzo szybko.
    > Polecam Ci link:

    Akwizytorom dziękujemy.

  • 9. Data: 2005-01-04 06:24:29
    Od: "piol" <p...@w...pl>

    :)

    OK

    ---------
    Załóż konto w mBanku
    http://mbank.payback.pl/referer.php?hash=pkt.93322.p
    Załóż konto w Inteligo

  • 10. Data: 2005-01-05 10:23:04
    Od: Human Being <p...@M...onet.pl>

    W <news:crcap8$l82$1@news.onet.pl>
    Henryk "Plumski" Plumowski napisał(a):

    > Zalogowałeś się?
    > Podobno klientów szybciej obsługują.

    On dopiero ma zamiar założyć konto, więc zalogować się nie może ;-)

    --
    Pozdrawia P.I.T.E.R >>>
    Person Intended for Troubleshooting and Efficient Repair