  • 1. Data: 2002-02-15 11:57:13
    Temat: konta dla mlodziezy w Euro?
    Od: "Bartek" <b...@i...pl>

    Witam,
    Czy jest w Polsce mozliwosc zalozenia konta dla osoby nie majacych 18 lat w
    Euro? Wiem, ze w zlotowkach mozna zakladac, ale w Euro? Jesli tak to w jakim
    banku. Moze w jakims internetowym?

    --
    --[ priv: b...@i...pl ]--
    --[ Bartosz Grębowicz ]--

  • 2. Data: 2002-02-15 12:00:33
    Temat: Re: konta dla mlodziezy w Euro?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Euro? Wiem, ze w zlotowkach mozna zakladac, ale w Euro? Jesli tak to w
    jakim
    > banku. Moze w jakims internetowym?

    hmmm - a moze zwykle konto z subkontem w euro?
    Ja mam studenckie z subkontem dolaroym w WBKu

  • 3. Data: 2002-02-15 12:26:42
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > Euro? Wiem, ze w zlotowkach mozna zakladac, ale w Euro? Jesli tak to w jakim

    dołączam się do pytania tylko że w USD i karta (Visa) i małoformalnośći (ala
    inteligo żeby rodzice nie mósieli mieć konta w tym samym banku) niskie opłaty
    za prowadzenie.

  • 4. Data: 2002-02-15 12:28:38
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > jakim
    >
    > hmmm - a moze zwykle konto z subkontem w euro?
    > Ja mam studenckie z subkontem dolaroym w WBKu

    jaka karta do subkonta?
    jak wyglądają formalności (czy rodzice muszę mieć tam też konto? czy mosza
    zadeklarować wpływy? być obecni przy zakładaniu czy wystarczy zaświadczenie o
    wyrażeniu zgody)?
    jakie opłaty za karte i za prowadzenie?

  • 5. Data: 2002-02-15 12:34:52
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    No raczej nie ma mozliwosci lacena Euro w polsce placisz zlotowkami.
    Jak jedziesz do Europy bierzesz maestro.

  • 6. Data: 2002-02-15 12:44:04
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > No raczej nie ma mozliwosci lacena Euro  w polsce placisz zlotowkami.
    > Jak jedziesz do Europy bierzesz maestro.

    ja mówiłem o USD czyli United States Dollars.
    i o kartcie visa (VE,...)
    i chodzi mi oto żeby założyć tanie konto w polsce (lub zagranicą) w usd z kartą
    VE (lub VC).

  • 7. Data: 2002-02-15 12:58:45
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    <n...@p...onet.pl> writes:

    > ja mówiłem o USD czyli United States Dollars. i o kartcie visa
    > (VE,...) i chodzi mi oto żeby założyć tanie konto w polsce (lub
    > za granicą) w usd z kartą VE (lub VC).

    Pekao SA wydaje kazdemu chetnemu karty debetowe VC, powiazane ze
    specjalnym kontem zlotowkowym lub dolarowym. Czy tanie - bo ja wiem?
    Karta kosztuje rocznie 40zl lub 10 dolarow, ale jesli nie masz w tym
    banku innego konta to trzeba zdeponowac "kwote gwarancyjna" (500 zl
    lub 250 dolarow). Sa jeszcze jakies oplaty za "ubezpieczenie", ale
    chyba mozna nie korzystac i nie placic.

    Wystarczy miec 13 lat, ale jak wyglada papierkologia przy zalatwianiu
    tego dla osoby nieletniej, to nie wiem.

    MJ

  • 8. Data: 2002-02-15 13:07:54
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > chyba mozna nie korzystac i nie placic.
    >
    > Wystarczy miec 13 lat, ale jak wyglada papierkologia przy zalatwianiu

    to straszne guwno.
    to jest subkonto przy koncie osoby pełnoletniej i to sybkonta tez jest na nią i
    wtedy jest się tylko pełnomocnikiem szczególnym czyli konto kartowe żadnych
    przelewów dostępu do saldo w banku karty ikm nic,
    ale pomysł fajny (VC dolarowa)
    może jakis inny bank żeby to nie było subkonto przy czyims koncie (może być
    zagranicą) i żeby można było w oddziale sprawdzić saldo (lub w sieci)?

  • 10. Data: 2002-02-15 13:07:56
    Od: <n...@p...onet.pl>

  • 9. Data: 2002-02-15 13:07:56
    Od: <n...@p...onet.pl>