  • 1. Data: 2004-08-25 13:49:58
    Temat: eBay
    Od: "Daniel Konradczuk" <h...@p...pl>

    Witam,

    Kupilem cos na eBay (niemcy) wplacilem kase i do tej pory nie dostaje paczki
    (3 tygodnie) czy to normalne co mozna zrobic teraz ?

    Dzieki za info moze ktos ma juz jakies doswiadczenie z eBay i moglby pomoc
    bede wdzieczny za wszelke sugestie i pomoc dziekuje,

    daniel,

  • 2. Data: 2004-08-25 14:08:22
    Temat: Re: eBay
    Od: Robert Steward <d...@b...pl>

    Użytkownik Daniel Konradczuk napisał:

    > Witam,
    >
    > Kupilem cos na eBay (niemcy) wplacilem kase i do tej pory nie dostaje paczki
    > (3 tygodnie) czy to normalne co mozna zrobic teraz ?

    a co na to sprzedawca ???

    Robert Steward

    --
    "Nie ma złej pogody. Jest tylko nieodpowiednia odzież." (William James)

  • 3. Data: 2004-08-25 14:24:12
    Od: "Daniel Konradczuk" <h...@p...pl>

    > a co na to sprzedawca ???
    >
    > Robert Steward
    >

    > --
    > "Nie ma złej pogody. Jest tylko nieodpowiednia odzież." (William James)

    Jeszcze nie wiem dzisiaj dopiero wyslalem mu maila .

  • 4. Data: 2004-08-25 18:44:13
    Od: "plusz" <l...@p...niespamowanie.wp.pl>

    Użytkownik Daniel Konradczuk <h...@p...pl> napisał w wiadomości

    > Jeszcze nie wiem dzisiaj dopiero wyslalem mu maila .

    gratuluję rozsądku :))))))))))))

    --
    pozdrawiam
    plusz ( http://www.plusz.pl )

  • 5. Data: 2004-08-26 06:17:10
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Wed, 25 Aug 2004 15:49:58 +0200, "Daniel Konradczuk" <h...@p...pl>
    wrote:

    >Witam,
    >
    >Kupilem cos na eBay (niemcy) wplacilem kase i do tej pory nie dostaje paczki
    >(3 tygodnie) czy to normalne co mozna zrobic teraz ?
    Lekki OT, ale :)

    A skąd był sprzedawca ? Też z niemiec ? Jeśli tak to trochę długo to
    idzie, jeszcze za czasów gdy nie było u nas UE, to zdarzało mi się
    dostać z niemiec wygrany na eBay towar w poniedziałek gdy w Niemczech
    był wysłany w sobotę ... czyli 2 dni.

    pzdr,
    Dentarg

    --