  • 11. Data: 2002-06-04 17:54:24
    Temat: Re: komu 1 grosz
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:adiq9r$h2e$1@news.onet.pl...

    > nie
    > >
    > Skad taka intepretacja? Skoro masz saldo ponizej 100 PLN to wg TOiP maja
    > _PELNE PRAWO_ do pobrania oplaty za prowadzenie konta.

    Skąd interpretacja? Czytam TOiP po prostu.

    "Opłaty miesięczne pobierane są jedynie z rachunków Klientów aktywnych.
    Przez Klienta aktywnego należy rozumieć posiadacza konta, którego średnie
    miesięczne saldo na wszystkich rachunkach konta za poprzedni okres
    miesięczny było większe od 0 PLN."

    I to chyba wyjaśnia wszystkie kwestie.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 12. Data: 2002-06-04 17:56:31
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bulba" <b...@t...onet.pl> napisał w wiadomości

    > nie
    >
    > ostatnie pieniadze wyprowadzil z konta w lutym!!!
    > a teraz jest -4,99

    I prawidłowo. Teraz, jeśli nie pobiorą odsetek ustawowych - to będzie jednie
    ich dobra wola.

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 13. Data: 2002-06-04 17:58:02
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > Przez Klienta aktywnego należy rozumieć posiadacza konta, którego średnie
    > miesięczne saldo na wszystkich rachunkach konta za poprzedni okres

    yep ;-)

    --
    JaKi

  • 14. Data: 2002-06-04 18:16:05
    Od: "bulba" <b...@t...onet.pl>

    > I prawidłowo. Teraz, jeśli nie pobiorą odsetek ustawowych - to będzie
    jednie
    > ich dobra wola.

    ktorys z nas w sprzecznosc popada...

    p.

  • 15. Data: 2002-06-04 21:19:10
    Od: "krab" <k...@h...pl______.>

    > Użytkownik "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > jednie
    >
    > ktorys z nas w sprzecznosc popada...

    no chyba tez nie kapuje w czym tu widac dobra wole inteligo ?
    skoro saldo jest -4,99 to widac czarno na bialym, ze konto bylo zerowe i nie
    bylo tam nawet 1 grosza odsetek.

  • 16. Data: 2002-06-05 08:01:56
    Od: "BUCKS" <b...@n...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "krab" <k...@h...pl______.> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > no chyba tez nie kapuje w czym tu widac dobra wole inteligo ?
    > skoro saldo jest -4,99 to widac czarno na bialym, ze konto bylo zerowe i

    Saldo było zerowe w dniu naliczenia opłaty ale to nie znaczy, że średnie
    miesięczne saldo było równe 0, a to jest podstawa do naliczania opłat

    Pozdrawiam

  • 17. Data: 2002-06-05 08:23:38
    Od: "krab" <k...@h...pl______.>

    Użytkownik "BUCKS" <b...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    > Saldo było zerowe w dniu naliczenia opłaty ale to nie znaczy, że średnie
    > miesięczne saldo było równe 0, a to jest podstawa do naliczania opłat

    wg mnie - jesli suma odsetek byla = zero - to oznacza, ze srednia miesieczna
    konta byla = zero
    jest jedynie pytaniem czy konto bylo aktywne - co moge zrozumiec tak, ze w
    tym samym dniu ktos wplacil i wyplacil, ale piszacy te informacje
    stwierdzil, ze nie bylo ruchow od lutego!
    Wedlug moich informacji z infolinii, jesli w tym samym dniu dokonano wplaty
    i wyplaty - co nie powoduje powstania odsetek, to konto ma byc uwazane za
    nieaktywne i konto powinno pozostac bez oplaty, ale oni niestety maja
    dezinfolinie i uwazam, ze inteligo uznaje takie konto za aktywne celem
    wyludzenia oplaty.
    Przy takim podejsciu - to praktycznie NIE ma mozliwosci utworzyc konta
    nieaktywnego w inteligo bo jesli w 1-szym miesiacu mamy nawet 1 grosz - to w
    nastepnym miesiacu policza oplate 4,99
    w nastepnym miesiacu dokonujemy wplaty zadanej kwoty 4,99 i tym samym
    wykonujemy operacje na koncie he he - a wiec za konto w nastepnym miesiacu
    znowu policza 4,99 i koleczko sie zamyka.- jesli jest inaczej to nie bylo by
    na koncie przedmowcy debetu -4,99
    Juz za kilka dni bede to mogl sprawdzic, bo w 1-szym dniu po naliczeniu
    odsetek wyzerowalem to konto, a wiec mam zero na koncie - ale mialem ruch na
    koncie :-) (zerujacy).

  • 18. Data: 2002-06-05 11:20:56
    Od: "BUCKS" <b...@n...poczta.onet.pl>

    > Użytkownik "BUCKS" <b...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    >
    > wg mnie - jesli suma odsetek byla = zero - to oznacza, ze srednia
    miesieczna
    > konta byla = zero

    Niekoniecznie.
    Jeżeli będziesz miał 20zł i przeleżą one choćby 1 dzień to system naliczy
    odsetki 0.0041zł, tyle że jest to zbyt mała kwota, abyś zobaczył choćby 1
    grosz, dlatego widzisz odsetki 0zł ale mimo to system księguje to jako ruch
    na koncie i naliczy na nsatępny miesiąc 4.99zł.

    Zakładając, że dniem rozliczeniowym dla twojego konta jest 5 czerwca to w
    momencie kiedy 5czerwca po północy naliczane są odsetki to w tym samym dniu
    musiałbyś wyzerować swoje konto tzn. rano zlecić przelew na inne konto i
    wtedy masz gwarantowane średnie miesięczne saldo =0zł.
    Jeżeli takowy przelew zlecisz 6 czerwca to niestety 5 lipca policzą Tobie
    4.99zł

    Pozdrawiam

  • 19. Data: 2002-06-05 14:02:10
    Od: "Wojciech Nawara" <w...@p...onet.pl>

    > no chyba tez nie kapuje w czym tu widac dobra wole inteligo ?
    > skoro saldo jest -4,99 to widac czarno na bialym, ze konto bylo zerowe i
    nie
    > bylo tam nawet 1 grosza odsetek.

    Jest saldo ujemne? Jest.
    Inteligo ma prawo pobrać karne odsetki ustawowe? Ma.
    Pobrało? Z tego, co widzę, nie.
    Już widzicie dobrą wolę?

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@p...onet.pl
    0501950782

  • 20. Data: 2002-06-05 16:27:39
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Tue, 4 Jun 2002 19:56:31 +0200), "Wojciech
    Nawara" <w...@p...onet.pl> był(a) napisał(a):

    >I prawidłowo. Teraz, jeśli nie pobiorą odsetek ustawowych - to będzie jednie
    >ich dobra wola.

    Ciebie jest kilku?

    --
    Jego Szara Eminencja Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)