    From: "krab" <k...@h...pl______.>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: komu 1 grosz
    Date: Wed, 5 Jun 2002 10:23:38 +0200

    Użytkownik "BUCKS" <b...@n...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:adkgho$3ra$1@news.tpi.pl...
    > Saldo było zerowe w dniu naliczenia opłaty ale to nie znaczy, że średnie
    > miesięczne saldo było równe 0, a to jest podstawa do naliczania opłat

    wg mnie - jesli suma odsetek byla = zero - to oznacza, ze srednia miesieczna
    konta byla = zero
    jest jedynie pytaniem czy konto bylo aktywne - co moge zrozumiec tak, ze w
    tym samym dniu ktos wplacil i wyplacil, ale piszacy te informacje
    stwierdzil, ze nie bylo ruchow od lutego!
    Wedlug moich informacji z infolinii, jesli w tym samym dniu dokonano wplaty
    i wyplaty - co nie powoduje powstania odsetek, to konto ma byc uwazane za
    nieaktywne i konto powinno pozostac bez oplaty, ale oni niestety maja
    dezinfolinie i uwazam, ze inteligo uznaje takie konto za aktywne celem
    wyludzenia oplaty.
    Przy takim podejsciu - to praktycznie NIE ma mozliwosci utworzyc konta
    nieaktywnego w inteligo bo jesli w 1-szym miesiacu mamy nawet 1 grosz - to w
    nastepnym miesiacu policza oplate 4,99
    w nastepnym miesiacu dokonujemy wplaty zadanej kwoty 4,99 i tym samym
    wykonujemy operacje na koncie he he - a wiec za konto w nastepnym miesiacu
    znowu policza 4,99 i koleczko sie zamyka.- jesli jest inaczej to nie bylo by
    na koncie przedmowcy debetu -4,99
    Juz za kilka dni bede to mogl sprawdzic, bo w 1-szym dniu po naliczeniu
    odsetek wyzerowalem to konto, a wiec mam zero na koncie - ale mialem ruch na
    koncie :-) (zerujacy).