  • 1. Data: 2004-01-12 13:35:51
    Temat: klej na kopertach - ranking :)
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Witajcie,

    Nominuję smak kleju z kopert VW Bank direct jako najgorszy spotkany przeze
    mnie smak kleju na kopertach wyprodukowanych przez banki. :-)
    A niejedną kopertę zwrotną która dotarła z banku już lizałem. :-)

    Można im złożyć reklamację pocztą wewnętrzną ? :-D

    :-)

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 2. Data: 2004-01-12 13:58:45
    Temat: Re: klej na kopertach - ranking :)
    Od: "Inwestor" <i...@N...wp.pl>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:btu7rm$nvr$1@news.onet.pl...
> [...]
    > mnie smak kleju na kopertach wyprodukowanych przez banki. :-)
    > A niejedną kopertę zwrotną która dotarła z banku już lizałem. :-)

    A przecież są przyjemniejsze rzeczy do lizania!!! :)
    Np. lizaki!!!

  • 3. Data: 2004-01-12 14:23:09
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Inwestor" <i...@N...wp.pl> napisał w wiadomości

    > A przecież są przyjemniejsze rzeczy do lizania!!! :)
    > Np. lizaki!!!

    A do lizania kopert to sobie zatrudnię służącą. 8-)

  • 4. Data: 2004-01-12 15:13:07
    Od: jaszczur <j...@a...at.reply-to.invalid>

    Przeglądam pl.biznes.banki
    a tam użytkownik Wojciech pisze:

    > Nominuję smak kleju z kopert VW Bank direct jako najgorszy spotkany przeze
    > mnie smak kleju na kopertach wyprodukowanych przez banki. :-)
    > A niejedną kopertę zwrotną która dotarła z banku już lizałem. :-)
    Akurat to wolę robić paluszkiem.
    ;-)

  • 5. Data: 2004-01-12 16:25:37
    Od: "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez_pf.pl>

    Wojciech Nawara <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> nagryzmolił(a) w

> [...]
    > A niejedną kopertę zwrotną która dotarła z banku już lizałem. :-)
    >
    > Można im złożyć reklamację pocztą wewnętrzną ? :-D

    W Czechach swojego czasu spotkałem się ze znaczkami pocztowymi które miały
    klej o smaku truskawek (chyba). Może im podsunąć taki pomysł?

    Pozdrawiam
    Marcin Lubojański
    www.tramping.3.punkt.pl - relacje, galeria, porady, niusy, tablica

  • 6. Data: 2004-01-12 16:32:26
    Od: "miecznik" <m...@p...onet.pl>

    Wystarczy klej lekko zamoczyć w wilgotnej gabce!

  • 7. Data: 2004-01-12 16:44:20
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "miecznik" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Wystarczy klej lekko zamoczyć w wilgotnej gabce!

    Nie chce mi się lokalizować gąbki i iść ją namoczyć. :-)

    Poza tym zdecydowanie inne koperty mają bardziej wyrafinowany smak.
    Nie spodziewałem się akurat tym razem tego, że moje kubki smakowe zostaną
    porażone właśnie klejem made by Volkswagen Bank direct. :-)

  • 8. Data: 2004-01-12 16:45:34
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez_pf.pl>
    napisał w wiadomości news:btuhsh$o7c$1@inews.gazeta.pl...

    > W Czechach swojego czasu spotkałem się ze znaczkami pocztowymi które miały
    > klej o smaku truskawek (chyba). Może im podsunąć taki pomysł?

    A nie pomyliło Ci się z prezerwatywami ?? :-)

  • 9. Data: 2004-01-12 16:53:58
    Od: "Marcin Lubojański" <marcin_lubojanski_usun_to@i_to_tez_pf.pl>

    > A nie pomyliło Ci się z prezerwatywami ?? :-)

    Wiesz, to było tak dawno temu że ja wtedy chyba nie wiedziałem o istnieniu
    takich wynalazków jak prezerwatywy. Mimo wszystko dalej obstaję przy tym że
    to były znaczki pocztowe :P

  • 10. Data: 2004-01-12 20:13:20
    Od: z...@p...onet.pl

> [...]
    > mnie smak kleju na kopertach wyprodukowanych przez banki. :-)
    > A niejedną kopertę zwrotną która dotarła z banku już lizałem. :-)

    Tych kopert NIE LIŻE SIĘ - na szczęście ;) Wystarczy docisnąć paski z klejem.
    Lizane koperty były w PRL'u.