  • 1. Data: 2004-01-12 11:33:19
    Temat: [WWW.KB24.PL] kredytbank - czy warto ?
    Od: KrzysiekPP <j...@n...ceti.pl>

    Czesc

    Po ucieczce z Slaskiego szukam jakiegos "marmurkowego konta" z dostepem
    z Internetu i dosc dobra siecia bankomatow. Moja uwage przyciagnal
    KredytBank, zwlaszcza dlatego, ze ma w zamojskim bankomaty i jego nazwa
    nie zaczyna sie od PKO ;)

    Kiedys pracowalem w Prosper-Banku i mocno sie zastanawiam czy warto sie
    pchac, ale moze cos przez te kilka lat sie zmienilo na lepsze ?

  • 2. Data: 2004-01-12 11:53:36
    Temat: Re: [WWW.KB24.PL] kredytbank - czy warto ?
    Od: "erynia" <e...@n...forumakad.pl>

    oj stanowczo odradzam. Mialam to nieszczescie byc klientem KB SA przez ponad
    dwa lata. Wszytsko nie takie jak oczekuje klient a juz Kb24 totalna porazka.
    Strona laduje sie baaaaardzo dlugo, natomist jesli chodzi o potwierdzenia
    przelewu, to w pzreciwienstwie do mbanku czy inteligo nie sa honorowane jako
    dowod, brak adnotacji ze "wygenerowane elektornicznie potwierdzenie nie
    wymaga podpisu ani stempla". Poza tym oprocentowanie na rachunku ROR jest
    skandalicznie niskie
    do 999,99 zł 0,00%
    od 1000 zł do 2.999,99 zł 2,20%
    od 3.000 zł 3,10%

    no ale wybor nalezy do Ciebie.

    ---
    erynia

  • 3. Data: 2004-01-12 12:18:50
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <j...@n...ceti.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Kiedys pracowalem w Prosper-Banku i mocno sie zastanawiam czy warto sie
    > pchac, ale moze cos przez te kilka lat sie zmienilo na lepsze ?

    Miałam tam konto przez całe studia i byłam nawet zadowolona. Po wprowadzeniu
    KB24 byłam jeszcze bardziej zadowolona. Internetowa obsługa może
    rzeczywiście do najszybszych nie należy ale jest bardzo funkcjonalna i nigdy
    mi się nie zdarzyło narzekać.
    Z TeleKB nie korzystałam, bo mi nie było potrzebne.

    To jest moim zdaniem całkiem fajny bank. Ostatecznie konto zamknęłam tylko
    dlatego, że uznałam, że mam ich po prostu za dużo.

    Pozdrawiam
    Karolina

  • 4. Data: 2004-01-12 13:42:44
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Karolcia" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > To jest moim zdaniem całkiem fajny bank. Ostatecznie konto zamknęłam tylko
    > dlatego, że uznałam, że mam ich po prostu za dużo.

    I to mówi rasowy czytelnik pl.biznes.banki ???

    WSTYD !! :-D

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    wojciech (at) nawara.info

  • 5. Data: 2004-01-12 13:44:45
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:btu88g$ku6$1@news.onet.pl...

    > I to mówi rasowy czytelnik pl.biznes.banki ???
    >
    > WSTYD !! :-D

    A tak troszę poza tematem. Idę za chwilę po odbiór mojej karty KARTA
    SKRADZIONA do mojego oddziału Lukasa. Karol, wybacz zmałpowanie pomysłu.
    Następna będzie z Kubusiem Puchatkiem. Tylko nie wiem, czy dysponentki nie
    będą się uważały za mądrzejdze od centrali. Zobaczymy co z tego wyjdzie. :-)

  • 6. Data: 2004-01-12 13:57:41
    Od: "Karolcia" <c...@p...onet.pl>

> [...]
    wiadomości news:btu88g$ku6$1@news.onet.pl...

    > I to mówi rasowy czytelnik pl.biznes.banki ???

    kajam się!!:)))

    ale już miałam trochę dość przelewania z pustego w próżne:)))

    pozdr
    K.

  • 7. Data: 2004-01-12 16:17:21
    Od: "Przemek" <p...@...to.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "erynia" <e...@n...forumakad.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > dowod, brak adnotacji ze "wygenerowane elektornicznie potwierdzenie nie
    > wymaga podpisu ani stempla". Poza tym oprocentowanie na rachunku ROR jest

    Strony ładują się duzo szybciej niż kiedyś (powyrzucali obrazki i pomogło),
    a to oprocentowanie to nie jest oprocentowanie RORu tylko konta
    oszczędnościowego.

    Pozdrowienia
    Przemek

  • 8. Data: 2004-01-12 17:08:47
    Od: Witek <w...@p...onet.pl>

    Mon, 12 Jan 2004 12:33:19 +0100, na pl.biznes.banki, KrzysiekPP napisał(a):

> [...]
    >
    > Kiedys pracowalem w Prosper-Banku i mocno sie zastanawiam czy warto sie
    > pchac, ale moze cos przez te kilka lat sie zmienilo na lepsze ?

    Mam konto w KredytBanku od 6 lat.Ekstrakonto VIP-oprocentowanie aktualne
    1.00 %. Lokaty zakladane przez Internet 1-miesiąc 3,1%. Bank oferuje
    możliwość lokat negocjowalnych (chyba od 30000zł).
    Po wprowadzeniu KB24 jestem zadowolony - wizyty w banku ograniczone do
    minimum. Po ostatnich zmianach KB24 chodzi stosunkowo szybko, serwis
    internetowy jest funkcjonalny.
    Pozdrawiam
    Witold

  • 9. Data: 2004-01-13 10:39:55
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

> [...]
    > Po wprowadzeniu KB24 jestem zadowolony - wizyty w banku ograniczone do
    > minimum. Po ostatnich zmianach KB24 chodzi stosunkowo szybko, serwis

    Ja też jestem klientem KB. W międzyczasie zacząłem odczuwać potrzebę
    dokonania większych zakupów i chciałem skorzystać z kredytu odnawialnego.
    Niestety jest b. drogi: 15.5% przy wpływach >3000 PLN.
    Dla mnie to mają za mało bankomatów. Może pójdą kiedyś w ślady konkurencji i
    zaoferują bezprowizyjne Euronety. Aha, historia rachunku w KB24 sięga tylko
    3 miesięcy - jak dla mnie za mało - potrzebowałem zrobić zestawienie
    wszystkich przelewów za 12 miesięcy do Wspólnoty Mieszkaniowej i niestety w
    KB24 nie dało się, ale na moją prośbę dostarczyli mi plik tekstowy z
    historią konta za 12 miesięcy, bez dodatkowych opłat - to było pozytywne
    zaskoczenie.

    Podsumowując:
    - niewygórowana opłata za prowadzenie rachunku,
    - drogi kredyt odnawialny,
    - trochę mało bankomatów bezprowizyjnych, ale to już zależy od gustu,
    - minus: prowizja za realizację każdego zlecenia stałego nawet tych
    składanych przez KB24.
    - dobre rozwiązanie, jeżeli ktoś nie potrzebuje korzystać z kredtu
    odnawialnego.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz