  • 1. Data: 2004-01-12 13:02:00
    Temat: Rachunek SEZAM INWESTOR
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Nowy produkt w Banku Przemysłowo-Handlowym PBK - rachunek SEZAM INWESTOR

    Bank Przemysłowo-Handlowy PBK wprowadził na rynek nowy produkt dedykowany
    specjalnie klientom zainteresowanym inwestycjami na giełdzie - konto
    osobiste Sezam Inwestor. Dzięki integracji rachunku bankowego z rachunkiem w
    Biurze Maklerskim, inwestycje w papiery wartościowe oraz instrumenty
    finansowe stają się łatwiejsze, efektywniejsze i tańsze. Rozliczenie
    inwestycji jest bowiem realizowane bezpośrednio i w czasie rzeczywistym, z
    rachunku Sezam Inwestor.
    calosc: http://banki.prnews.pl/index.php/display,4006
    Szczegoly na temat nowe konta sa juz na stronie banku:
    http://www.bphpbk.pl/pl/klienci_indywidualni/rachunk
    i_osobiste/k_sezam_inwestor

    --
    Michal 'Amra' Macierzynski
    www.prnews.pl - swiat e-bankowosci

  • 2. Data: 2004-01-12 13:30:04
    Temat: Re: Rachunek SEZAM INWESTOR
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    [ciach]

    Z tego co pamiętam z listu, który otrzymałem to po konwersji do nowego Sez@ma
    (najbliższy weekend) i przejściu BM na nowy system taka integracja będzie miała
    miejsce dla klientów obu pionów. Chociaż po tym jak BPH traktuje starych
    klientów w stosunku do nowych można się spodziewać, że dla starych ta integracja
    będzie kulawa i niepełna.
    Nie wróżę temu produktowi zbytniego powodzenia.

    Jacek

  • 3. Data: 2004-01-13 10:25:34
    Od: "obywatelxxl" <o...@p...onet.pl>

    Ja tez dostałem taki list i zupełnie się z Tobą NIE ZGADZAM!
    poza tym chyba pomyliłeś daty - w moim liście napisali ze konwertują konto 01
    lutego - tj za ok.3 tygodnie.......a nie sądze by sie rozdrabniali....
    Pomyśl Chłopie - siedzisz w domu - klikasz sobie - a pieniązki "się inwestują"
    w dodatku to co zostaje wraca Ci na rora, inwestcje rozliczają Ci od razu -
    czego mozna więcej chcieć?.....pewnie zobaczymy jak będzie w praktyce:)
    Jeśli bawimy się we wróżby to JA wróżę, że takie Konto to celny strzał.

  • 4. Data: 2004-01-16 07:01:06
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Ja tez dostałem taki list i zupełnie się z Tobą NIE ZGADZAM!
    > poza tym chyba pomyliłeś daty - w moim liście napisali ze konwertują konto 01
    > lutego - tj za ok.3 tygodnie.......a nie sądze by sie rozdrabniali....

    Nie pomyliłem dat. To Ty mylisz konwersję Sez@ma z konwersją obsługi rachunków
    brokerskich. Nie znasz widać tego banku jeżeli dziwi Cię takie "rozdrobnienie".

    > Pomyśl Chłopie -  siedzisz w domu - klikasz sobie - a pieniązki "się
    inwestują"

    Dokładnie tak to robię teraz.

    Jacek

  • 5. Data: 2004-01-16 07:17:45
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > Nowy produkt w Banku Przemysłowo-Handlowym PBK - rachunek SEZAM INWESTOR

    Wiedziałem...k!@#$...wiedziałem, że ten "w d!@#$% mający klientów" bank coś
    takiego wymyśli.
    Wczoraj dostałem pisemko o nowych rachunku: bla, bla, cacy. I najlepsze: od 01.
    02 wszystkie rachunki Srebrny Sezam (chyba tylko tych osób, które mają rachunek
    brokerski) automatycznie zostają przekonwertowane do Sezama Inwestor. Jeżeli
    chcę pozostać przy Srebrnym Sezamie, to muszę wypełnić druczek, wpisać numer
    konta i wysłać do Warszawy. To już drugie tego typu posunięcie w ostatnich
    miesiącach (podobnie było z przejściem z Visy na Mastercarda).
    Dlaczego ja mam tracić czas, ponosić koszty tylko dlatego, że chcę pozostać przy
    rozwiązaniu, na które z bankiem się umawiałem i które jest dla mnie bardziej
    korzystne? Pachnie mi to rozwiązaniami z loterii typu "wygrałeś 100000 $", a nie
    marketingiem poważnego banku.

    PS 1
    Już widzę te teksty za kilka miesięcy: "Spektakularny sukces rachunku Sezam
    Inwestor" i ani słowa o metodach.

    Jacek

  • 6. Data: 2004-01-16 18:00:31
    Od: Marcin Nowakowski <m...@i...usunto.pl>

    Dnia 2004-01-16 08:17, Użytkownik Jacek napisał:

    > rozwiązaniu, na które z bankiem się umawiałem i które jest dla mnie bardziej
    > korzystne?

    TO znaczy co ma srebrny lepszego od inwestora?

    --
    Marcin Nowakowski
    MCR@IRC, ICQ UIN: 53375070, GG: 1824096, GSM: +48 504 583105

  • 7. Data: 2004-01-19 07:12:03
    Od: "Jacek" <j...@p...onet.pl>

    > TO znaczy co ma srebrny lepszego od inwestora?

    Chociażby oprocentowanie (ja nie robię 20 000 obrotu miesięcznie w BM). Poza tym
    może ja chcę mieć oddzielone funkcje inwestycyjne od oszczędnościowych m.in. po
    to żeby przez pomyłkę nie wydać dyspozycji ślącej w kosmos moje saldo
    oszczędności łacznie z debetem.

    Ps.
    Nowy Sez@m u mnie: brak zleceń stałych, brak karty kredytowej... Pełen sukces :
    -)

    Jacek

  • 8. Data: 2004-01-19 07:39:39
    Od: "Grzegorz" <z...@w...pl>

    a ja mam konto SEZAM, wystarczy mi (konto internetowe gdzie indziej) i chcę
    SEZAM mieć oddzielony od BM. Więc dzwonię na infolinię a tam mi mówią, że nie
    chcięć to nie tak prosto,trzeba do oddziału, mnie również normalnie szlag
    trafił.Rozumiem zgodzić się, wysłać druk, ale żeby nie można było zrezygnować
    bez..... ech moja cierpliwość wynikająca z przyzwyczajenia do tego banku (10
    lat mam konto w PBK,a teraz BPH) zaczyna się kończyć, a jak się skończy to już
    będe patrzył na banki tylko poprzez pryzmat ceny kanału internetowego,
    zmieniał bank co zmiana tabeli opłat i już teraz zaczynam ograniczać
    korzystanie z usług bankowych,taki lekki powrót do gotówki,pensja,zrobić
    opłaty stałe,mało używać kart bo opłaty dla przedsiębiorców wysokie.
    ....Te wszystkie udogodnienia dla klienta,fajna sprawa,ale co chwila +1 zł,
    +4,5zł,a prognozy zysku netto banku .... (właśnie jak to jest z BPH, czwarty
    bank w Pl to ile razy ma mniejszy zysk niż PKO BP?).