  • 11. Data: 2007-01-19 00:12:00
    Temat: Re: kk bez dochodow (praca na czarno)
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Cmx" <c...@d...plUSUN_TO.INVALID> wrote in message
    news:ceb6fc5b18db9863aa33e00265553681@news.home.net.
    pl...
    > Witam, czy gdzies otrzymam kk bez zaswiadczenia o dochodach ? (limit
    > wystarczy 500-1000)
    >
    > Pracuje na czarno zarabiam okolo 800-1000zl miesiecznie.

    Podstawowe pytanie.
    Po co ci ona?
    Debetowa do konta nie wystarcza?

  • 12. Data: 2007-01-19 07:19:28
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    Cmx wrote:
    > Witam, czy gdzies otrzymam kk bez zaswiadczenia o dochodach ? (limit
    > wystarczy 500-1000)
    >
    > Pracuje na czarno zarabiam okolo 800-1000zl miesiecznie.

    Multi swego czasu dawało limit na koncie do 300 zł, bez jakichkolwiek
    zaświadczeń. Do tego Visa Electron i już masz kredyt.

    --
    Rafał Łukawski
    http://rafal.lukawski.pl/

  • 13. Data: 2007-01-19 11:13:19
    Od: "Kamil Darczynski" <c...@d...plUSUN_TO.INVALID>

    "witek" <w...@g...pl.invalid> napisał(a):

    > "Cmx" <c...@d...plUSUN_TO.INVALID> wrote in message
    pl...

    > Podstawowe pytanie.
    > Po co ci ona?
    > Debetowa do konta nie wystarcza?

    A po co sa KK ? Po to zeby w razie jakis niekontrolowanych wydatkow móc
    wziasc szybki kredyt.

    --
    Gg: 4645610 | Tlen: cmykus | Skype: kamil_darczynski

  • 14. Data: 2007-01-19 11:29:18
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > A po co sa KK ? Po to zeby w razie jakis niekontrolowanych wydatkow móc
    > wziasc szybki kredyt.

    tylko bank jest zainteresowany, aby klient ten kredyt jednak splacil...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 15. Data: 2007-01-19 12:11:12
    Od: "Slawek" <t...@g...pl>

    RobertS <r...@x...pl> napisał(a):

    > mozna dostac nawet 10 000 zł w Citi bez zaswiadczenia z firmy,
    > oswiadczenie wystarczylo...
    >
    > pozdr.
    > RobertS _ - Hmm mam firme - i czysta-wzorwa historie kredytowa - czyli
    mowisz ze Citi da mi karte bez skaldania papierow - tylko na "dowod" i
    oswiadczenie ? Jesli faktycznie tak jest to moze zloze wniosek przez
    internet - karte wydaja za darmo :) na dodatek od lat jestem abonentem sieci
    era :)

  • 16. Data: 2007-01-19 12:12:52
    Od: RobertS <r...@x...pl>

> [...]
    > oswiadczenie ? Jesli faktycznie tak jest to moze zloze wniosek przez
    > internet - karte wydaja za darmo :) na dodatek od lat jestem abonentem sieci

    mam doswiadczenia z Citi jedynie w zakresie skladania wnioskow o kk dla
    osoby fizycznej, byc moze przedsiebiorcow traktuja inaczej - sprawdz

    jak jestes abonentem sieci ERA do wnioskuj o co-branda, na pewno jakies
    punkty lub inne profity dostaniesz ;-)

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 17. Data: 2007-01-20 02:46:05
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    "Kamil Darczynski" <c...@d...plUSUN_TO.INVALID> wrote in message >

    > A po co sa KK ? Po to zeby w razie jakis niekontrolowanych wydatkow móc
    > wziasc szybki kredyt.

    To jest chyba ostatnia i najgłupsza rzecz jaką można robić z kartą
    kredytową.

  • 18. Data: 2007-01-20 12:21:56
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik witek napisał:

    > To jest chyba ostatnia i najgłupsza rzecz jaką można robić z kartą
    > kredytową.

    Nie przesadzaj. Uważasz, że taniej jest pójść do lombardu?

    Przemek

  • 19. Data: 2007-01-20 12:28:15
    Od: RobertS <r...@x...pl>

    > To jest chyba ostatnia i najgłupsza rzecz jaką można robić z kartą
    > kredytową.

    ??? dlaczego, kredyt na niekotorych kartach jest calkiem ok, niekotre
    banki oferuja rowniez kredyt 0% przez 3 m-ce, a karta wydawana jest bez
    oplaty...

    kk jest po to, aby z niej korzystac ;-))

  • 20. Data: 2007-01-20 17:00:13
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>