  • 1. Data: 2002-02-22 11:05:27
    Temat: lokata eMax w expanderze
    Od: "Wall" <w...@p...onet.pl>

    Właśnie wysłałem do expandera krótkie zapytanie dotyczące prezentowania
    przez niego oprocentowania lokaty eMax:
    "Szanowini Państwo! Dlaczego podają Państwo oprocentowanie lokaty eMax 8,65%
    p.a. skoro jest obecnie 11,60% p.a. i jednocześnie na stronie ze szczegółami
    lokaty pokazują Państwo efektywne oprocentowanie 12,24% -a więc 11,60%
    nominalnie (a nie 8,65% jak jest oprocentowane konto emax)?
    Z poważaniem,"
    -ciekawe czy odpiszą? :))
    Pozdrowienia Wall.

  • 2. Data: 2002-02-22 14:03:32
    Temat: Re: lokata eMax w expanderze
    Od: "Wall" <w...@p...onet.pl>

    Ha! Właśnie otrzymałem odpowiedź z expandera:
    "Dzien dobry Panie Waldemarze,
    Dziękuje bardzo za Pana uwage, bylo to istotnie niedopatrzenie z naszej
    strony. Oczywiscie natychmiast dokonalismy poprawek.
    Pozdrawiam
    Rafal
    Expander"
    -a jednak odpowiedzieli ;-))).
    Pozdrawiam wszystkich, którym nie odpowiadają :))).
    Wall.

  • 3. Data: 2002-02-22 15:28:37
    Od: "Krab" <k...@h...pl____>

    Użytkownik "Wall" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Dziękuje bardzo za Pana uwage, bylo to istotnie niedopatrzenie z naszej
    > strony. Oczywiscie natychmiast dokonalismy poprawek.

    prawda zapewne jest inna, ale oni o niej zapewne napisac nie moga
    8,65% (czy jakos tak) juz pojawilo sie na lokatach w mbanku - wiec nie jest
    to zaden wymysl expandera, tylko fakt ktory mial miejsce, po prostu
    prawdopodobnie ktos w mbanku zbyt szybko przekazal informacje - albo
    wstrzymali sie w mbanku jeszcze na jakis czas