  • 1. Data: 2005-04-23 11:16:37
    Temat: kartka kredytowa - pytanie
    Od: "Dysiek" <n...@i...pl>

    Czesc!

    Zarezerwowalem sobie bilet lotniczy na angielskim portalu. Problem jest w
    tym, ze moje nazwisko ma "ś" wiec w formularzu podalem "s" coby Angolom
    krzaczki nie wyskoczyly. Czy wszystko bedzie ok z moja
    rezerwacja?

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 2. Data: 2005-04-23 11:32:11
    Temat: Re: kartka kredytowa - pytanie
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Dysiek napisał:

> [...]
    > tym, ze moje nazwisko ma "ś" wiec w formularzu podalem "s" coby Angolom
    > krzaczki nie wyskoczyly. Czy wszystko bedzie ok z moja

    Zapomnij. Polacy z polskimi literkami w imieniu lub nazwisku nie moga
    latac samolotami.

    Bartol

  • 3. Data: 2005-04-23 11:38:47
    Od: "Dysiek" <n...@i...pl>

    > Zapomnij. Polacy z polskimi literkami w imieniu lub nazwisku nie moga
    > latac samolotami.

    Tzn co mam zrobic? Jak rezerwowalem przelot do Anglii w polskich liniach
    lotniczych to wprost zalecali nie uzywania polskich czcionek.

    Dysiek

  • 4. Data: 2005-04-23 12:27:07
    Od: "Adam S." <d...@p...onet.pl>

    > Tzn co mam zrobic? Jak rezerwowalem przelot do Anglii w polskich liniach
    > lotniczych to wprost zalecali nie uzywania polskich czcionek.

    Nic. Bartol ma dziś dobry humor i podzielił się nim z Tobą na liście

    pozd
    Adam

  • 5. Data: 2005-04-23 12:28:51
    Od: "Dysiek" <n...@i...pl>

    > Nic. Bartol ma dziś dobry humor i podzielił się nim z Tobą na liście

    Czyli wszystko bedzie ok? :) Kurde, nie nabijajcie sie tak z laika bo mi
    zaraz pikawa stanie, ze z Anglii nie wroce ;)

    Pozdrawiam
    Dysiek

  • 6. Data: 2005-04-23 14:42:43
    Od: "KRZYSZTOF KRAWCZYK" <k...@W...gazeta.pl>

    Dysiek <n...@i...pl> napisał(a):

    > Czyli wszystko bedzie ok? :) Kurde, nie nabijajcie sie tak z laika bo mi
    > zaraz pikawa stanie, ze z Anglii nie wroce ;)
    >
    > Pozdrawiam
    > Dysiek

    Dysiek, wszystko będzie ok. Pan Żółć w systemie rezerwacyjnym występuje jako
    Pan Zolc. Tak więc z jedną w nazwisku literką z ogonkiem też polecisz.