  • 31. Data: 2008-11-12 10:01:03
    Temat: Re: karta z wbudowaną klawiaturą ;-)
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-11-12, Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl> wrote:

    [...]

    > OK, dajesz mi wszystkie pieniądze z Twojego konta, jeśli się zaloguję
    > jako Ty na Twoim HP?

    To żeby była pełna analogia:
    - będziesz musiał mi go niepostrzeżenie ukraść
    - mam możliwość zastrzeżenia w dowolnym czasie, po którym pieniędzy
    z konta nie zobaczysz?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 32. Data: 2008-11-12 15:33:55
    Od: "czak norris" <c...@n...pl>

    Użytkownik "Piotr Auksztulewicz" <w...@h...net> napisał w wiadomości

    > Eeee, nie. Po prostu dają nową kartę SIM i zmieniają powiązanie
    > w rejestrze...

    ERA tandem?

    --
    pozdrawiam,
    z półobrotu ;-)

  • 33. Data: 2008-11-12 21:51:45
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "czak norris" <c...@n...pl> writes:

    > ERA tandem?

    Wlasnie.

    Tak czy owak, nikt chyba nie watpi, ze mozna wyprodukowac karte SIM
    w dowolnej liczbie kopii, takiej, jaka sie podoba "producentowi".
    --
    Krzysztof Halasa

  • 34. Data: 2008-11-12 23:50:36
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

    napisał w wiadomości news:gf85n8$7h5$2@inews.gazeta.pl...

    > "Krzysztof Halasa" m...@m...localdomain

    > Co tam koszty!!! Czytnik linii papilarnych rąk i nóg ;) oraz czytnik dna
    > oka. ;)

    a nie lepiej ludziom wstawiać chip przy urodzeniu np. z wpisanym numerem
    pesel

    scully w którym odcinku archiwum x miała kod kreskowy na ręce

  • 35. Data: 2008-11-16 20:11:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "zlotowinfo" gffq45$p2l$...@n...task.gda.pl

    > a nie lepiej ludziom wstawiać chip przy urodzeniu np. z wpisanym numerem pesel

    IMO przy urodzeniu to za późno... Należy wstawiać w trakcie poczęcia. :)
    A później wyjmować te chipy w chwili naturalnej śmierci. :) (umarli
    nienaturalnie mieliby chipy na wieki a sklonowani nie mieliby wcale)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'