  • 1. Data: 2002-02-06 10:52:09
    Temat: karta wypukla dla firmy
    Od: "XYZ" <x...@p...pl>

    Czy możecie z własnego doświadczenia polcić jakąś kartę wypukłą? Nie jest
    ważne nic innego poza możnością opłat w Internecie i faktem, że są z niej
    papierowe wyciągi na firmę.

    Pozdrawiam
    Kuba

  • 2. Data: 2002-02-06 11:01:19
    Temat: Re: karta wypukla dla firmy
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Czy możecie z własnego doświadczenia polcić jakąś kartę wypukłą? Nie jest
    > ważne nic innego poza możnością opłat w Internecie i faktem, że są z niej
    > papierowe wyciągi na firmę.

    Yyyy - moze to nie zadowoli Cie do konca, ale wydaje mi sie, ze
    najrozsadniejsza (czytaj najtansza) opcja bedzie jednak Inteligo....

  • 3. Data: 2002-02-06 11:17:56
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

    > Yyyy - moze to nie zadowoli Cie do konca, ale wydaje mi sie, ze
    > najrozsadniejsza (czytaj najtansza) opcja bedzie jednak Inteligo....

    To Inteligo wydaje karty wypukłe? Może stąd te podwyżki? ;-)
    Nie wszędzie w Internecie da się płacić VE Inteligo.

    Rafał

  • 4. Data: 2002-02-06 11:26:52
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > To Inteligo wydaje karty wypukłe? Może stąd te podwyżki? ;-)
    > Nie wszędzie w Internecie da się płacić VE Inteligo.

    A gdzie sie nie da?
    Byla mowa o internecie....
    Karta z mBanku tez _ponoc_ nie da sie placic wszedzie.
    Zdarzalo mi sie, ze VC concerto z Pekao SA tez nie przyjmowalo swego czaus -
    wiec nie ma tutaj reguly.

  • 5. Data: 2002-02-06 17:53:56
    Temat: Re: karta wypukla - odpowiedz z Inteligo
    Od: "Grzesieq" <g...@i...you.wana.spam.me.then.do.it>

    Witamy
    W tej chwili wydajemy karte VISA Electron.
    Kartą Visa Electron Inteligo można dokonywać zakupów w Internecie.
    Korzystanie z tej opcji jest możliwe na tych samych zasadach, jak w
    przypadku płacenia kartami typu "Visa Classic". Przy dokonywaniu transakcji
    należy podać pełny numer karty (16 cyfr), datę ważności karty oraz imię i
    nazwisko jej posiadacza.
    Niestety, harmonogram wprowadzania nowych produktów jest częścią poufnego
    planu rozwoju firmy i dlatego nie możemy udzielić odpowiedzi na Pana
    szczegółowe zapytania.

    Jednak, pragniemy zapewnić Pana, że Bankgesellschaft Berlin Polska SA wraz z
    Inteligo Financial Services SA będą sukcesywnie rozszerzać ofertę produktów
    i usług w ramach konta Inteligo. Wszelkie bliższe informacje będą
    przekazywane klientom z odpowiednim wyprzedzeniem.

    Z poważaniem

    Zespół Inteligo

    ---------------

    Sprawdzilem robiac zakup ksiazki w Amazon-ie za 47$ (placac karta VC
    Inteligo) ktora dawno chcialem miec ale przez brak wypuklej VC byla dla mnie
    nieosiagalna...

  • 6. Data: 2002-02-07 08:19:39
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek)

    On Wed, Feb 06, 2002 at 06:53:56PM +0100, Grzesieq wrote:

    > Sprawdzilem robiac zakup ksiazki w Amazon-ie za 47$ (placac karta VC
    > Inteligo) ktora dawno chcialem miec ale przez brak wypuklej VC byla dla mnie
    > nieosiagalna...

    Inteligo nie wydaje kart VC. Inteligo wydaje karty VE z mozliwoscia
    placenia w internecie.

    --

    --w