  • 1. Data: 2002-02-06 08:40:12
    Temat: Jak wyslac pieniadze do Paryza?
    Od: "Justyna Zandberg" <j...@k...net.pl>

    Chcemy wynajac na tydzien mieszkanie w Paryzu. Wlascicielka prosi o czek
    (cheque of reservation) na sto euro, ktory zostanie zrealizowany w dniu
    naszego przyjazdu. Moze ktos wie, co to jest za czek i czy u nas jest
    osiagalny (albo czym moze byc zastapiony)?
    Dzięki z gory za pomoc
    Justyna

  • 2. Data: 2002-02-06 10:41:18
    Temat: Re: Jak wyslac pieniadze do Paryza?
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

> [...]
    > naszego przyjazdu. Moze ktos wie, co to jest za czek i czy u nas jest
    > osiagalny (albo czym moze byc zastapiony)?

    Od razu mowie, ze nie wiem, ale moze zadzwon do jakiegos francuskiego banku
    operujacego w Polsce? Jest w sumie ich kika..