  • 1. Data: 2002-02-06 09:29:38
    Temat: POMOCY - który bank ...
    Od: <a...@p...onet.pl>

    Pomóżcie, który Bank (są takie dwa podobno), przy założeniu lokaty
    oszczędnościowej na np. 6 miesięcy wypłaca na początku oprocentowanie. Pod
    warunkiem utraty takiego oprocentowania, że nie wypłaci się pieniędzy przed
    terminem zakończenia lokaty.

    Pomóżcie, bo moi znajomi pytają, ja pracuję w banku, a on mają pretensję, że
    nie umiem im na to odpowiedzieć

    dzięki

  • 2. Data: 2002-02-06 09:39:23
    Temat: Re: POMOCY - który bank ...
    Od: "Rafal Rajczuk" <r...@S...onet.pl>

    > Pomóżcie, który Bank (są takie dwa podobno), przy założeniu lokaty
    > oszczędnościowej na np. 6 miesięcy wypłaca na początku oprocentowanie.

    Lokaty z dyskontem.
    Kredyt Bank i (chyba) Fortis Bank.
    Poczytaj http://banki.hoga.pl/artykul.asp?nr=10.

    Rafał

  • 3. Data: 2002-02-06 10:22:59
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

> [...]
    > terminem zakończenia lokaty.
    >
    > Pomóżcie, bo moi znajomi pytają, ja pracuję w banku, a on mają pretensję,

    Fortis, ING.

    D.

  • 4. Data: 2002-02-06 18:37:13
    Od: "calcium300mg" <c...@p...onet.pl>