  • 1. Data: 2004-03-02 21:30:17
    Temat: RE: Czy banki stracą BTE ?
    Od: w...@w...pl (Wojciech Frabinski)

    > bezsens teraz banki beda zmuszac klienta do podpisania dobrowolnego
    > poddania sie egzekucji. Ale i tak bedzie ciekawie bo bedzie trzeba
    > aneksowac wszystkie umowy kredytow i KK . Ja tam nic nie podpisze :P

    Poddanie sie egzekucji na podstawie KC musi miec forme aktu
    notarialnego.
    Wiec specjalnie wygodne ani tanie zabezpieczenie to juz nie bedzie. Nie
    da sie tego tak po prostu
    umiescic w umowie zgoda na BTE na podstawie prawa bankowego.

    Wojtek Frabiński

  • 2. Data: 2004-03-02 21:59:45
    Od: kam <X#k...@p...onet.pl.#X>

    Wojciech Frabinski wrote:
    > Poddanie sie egzekucji na podstawie KC musi miec forme aktu
    > notarialnego.
    > Wiec specjalnie wygodne ani tanie zabezpieczenie to juz nie bedzie.

    Więc i pewnie na codzień stosowane by nie było, a tylko przy większych
    umowach.

    KG